Nie wylacza sie zasilacz


(Izaborkowska) #1

Witam. Mam taki problemik otuz kiedy wylacze komputer wszystko sie ladnie zamyka komp sie wylacza monitor tez ale zasilacz caly czas pracuje i swieca sie diody musze wylaczac z sieci kompa. Wie moze ktos co zrobic??? Z gory dzieki


(Krzychuu) #2

tomeczek220 miałem podobny problem u kuzynki... Chyba musisz poczekać - ja czekałem aż się wylączy 15 minut. Możesz też przyczyścić kompa w środku i potem zobaczyć. :wink:

Jaki zasilacz masz?


(fiesta) #3

A co ma kurz i brud w budzie do wyłączania sprzętu ??


(system) #4

może sie nie wyłancza zasilacz bo jest tak nagrzany i chłodzi go żeby wystygł i wtedy wyłancza bezpiecznie


(Izaborkowska) #5

ale jak nawet chwile chodzi to tak jest. zreszta to stary komp moze dla tego tak jest.


(witek-pl) #6

Niektóre płyty główne po wyłączenia kompa (power off) nadal dostają jakieś napięcie (stąd te świecace diody na mobo) do momentu kiedy nie wyciągniesz wtyczki z sieci (wydziałem to na przykładzie kompa kuzyna i kumpeli). Na moim Epoxie to nie występuje, power off równoważny jest z odcięciem zasilania na płytę. Mam drugą zasiłkę i dalej to samo, więc raczej (chyba) zależy to od sekcji zasilania płyty niż samego zasilacza.


(JNJN) #7

Mnie to wygląda na uszkodzony zasilacz, sprawdź na innym.


(mich@l2312) #8

Może masz uszkodzony zasilacz. Jeśli nie jesteś pewny czy to zasilacz to (oczywiście jeśli możesz) to kup lub pożycz od jakiegoś znajomego zasilacz i spróbuj na tamtym. Wtedy wiedziałbyś czy to zasilacz czy nie.