Nie znaleziono "Msvcr110.dill" Podczas uruchamiania Gry

Witam serdecznie !

Używasz WineHQ? Jak już to jakiej wersji, bo to co podałeś może być niekompatybilne z Wine.

Nie używam WineHQ szczerzę to nawet nie wiem co to za program bo jestem lekko zielony :slight_smile: mam go pobrać i zainstalować czy jak ? 

 

MastodontZemsty, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Napisz też co to za gra, będzie prościej znaleźć rozwiązanie.

Okej przeczytałem i poprawiłem nazwę aby było konkretniej , mam nadzieje że wygląda to lepiej :slight_smile: Z góry przepraszam ale słabo się znam na programach i nie wiem czy to jest odpowiedni dział , czy dobrze trafiłem 

Czasem gry potrzebują biblioteki dll i trzeba je umieścić w folderze gry.

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml%3Fmsvcp110&prev=/search%3Fq%3Dmsvcp110.dll%26safe%3Doff z tej strony już pobierałem, ale inny dll.

Klikasz w "Jak zainstalować msvcr110.dll. Po rozwinięciu opcji masz niżej “Korzystanie z pliku zip (dla zaawansowanych użytkowników)” i klikasz w “Pobierz msvcp110.zip”, następnie masz info, żeby wyodrębnić do folderu instalacyjnego gry, gdy to nie wystarcza, to do odpowiednich folderów systemowych - jest podane.  Na samym dole masz polecenie do CMD, w celu rejestracji biblioteki.

Zrobiłem zgodnie z instrukcją wszystko i napotkałem haczyk

WineHQ jest to WinApi na Linuxa. W repozytariach znajdziesz za pomocą apt-get.