Cześć, mam pytanie odnośnie aktualnej wersji Sklepu Play gdyż APKpure pokauzje mi, że jest aktualizacja do Sklepu Play a w samym Sklepie Play pokazuje, że wersja jest aktualna (21.9.47-21).
Kilka razy też wyskoczyło powiadomienie, że dostępne są zalecane aktualizacje od dostawcy usług, po kliknięciu w powiadomienie pojawiało się okno Dostawcy Usług i Brak aplikacji. Pomoc z Samsung Members zasugerowała przywrócenie do ustawień fabrycznych, co sądzicie?
Znaczy nie chce jakos specjalnie, jednak skoro dostaje powiadomienie o tym to dziwie sie czemu pozniej pokazuje mi, że żadnych nie ma. Pomoc z Samsunga zasugerowała, że może być to bląd w oprogramowaniu, polecili zrobic reset przez przytrzymanie przycisków sciszenia i zasilania, jeśli to nie pomoże to zalecają to przywrócenie do ustawień. Nie wiem czy jest to jakoś istotne dlatego wole zapytać, to samo ze sklepem play.
Być może nowa wersja rzeczywiście istnieje ale z powodu ustawień publikacji w sklepie Play (np. stopniowe wypuszczanie aktualizacji do kolejnych partii użytkowników) nie jest jeszcze dla Ciebie dostępna.
Mhm, czyli aktualizacją nie powinienem się przejmować i nie ma potrzeby pobierać pliku z APKpure. A wiecie może coś o tym błędzie z aplikacjami od dostawcy usług?