Niebieski ekran komputer nie działa!

Witajcie! Wczoraj wrocilem z 4 dniowego wyjazdu i wieczorek właczyłem kompa i normalnie grałem! Dzisiaj rano właczam komputer i wyskakuje mi ciągle niebieski ekran odrazu po wejsciu na jakiego kolwiek uzytkownika nawet jak na zadnego nie wejde to mam nebieski ekran.

Programem debugging tools w trybie awaryjnym sprawdzilem jaki program to wywoluje

oto wyniki: amon.sys znajdujacy sie w c/windows/system32/drivers

i ntoskrnl.exe c/windows/system32 jeszcze 2 c/windows/driverCache/i386 i w c/windows/servicepackfiles/i386

co mam robic? komputer musi byc naprawiony do czwartku! dzala tylko system awaryjny! Prosze o pomoc! pisze od kolegi z kompa.

Daj loga z Combofix i HiJackThis.

Jak nic nie dajesz rady zrobić (nawet tryb awaryjny leży), to spróbuj chwilowo przywrócić system:

Przywracanie:

Po włączeniu komputera wciśnij klawisz F8, przed rozpoczęciem ładowania systemu. Następnie:

  • wybierz tryb awaryjny z wierszem polecenia.

  • wybierz system operacyjny, jeżeli Masz ich więcej.

  • Zaloguj się do systemu na konto z uprawnieniami administratora.

  • Wpisz c:\windows\system32\restore\rstrui.exe , gdzie na dysku C jest zainstalowany XP

tryb awaryjny dziala tylko co mam robic??? teraz siedze u kolegi a do siebie mam troche drogi wiec co robic jak to nie pomorze?

Co mam robic? msm tylko 2 dni na naprawe! prosze o pomoc!

Co do amon.sys, to jeśli dobrze kojarzę jest od NODa, więc go wywal i potem sprawdź co się dzieje.

Jeżeli błąd dalej będzie dotyczyć ntoskrnl.exe to:

Wejdź do konsoli odzyskiwania (uruchamiasz komputer z płyty instalacyjnej windows - jak się zapyta po raz pierwszy, czy naprawiać, to wchodzisz).

Wpisz MAP ARC

zapamiętaj pod, którą literą jest napęd CD (oznaczymy go jako X);

Wpisz:

expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\WINDOWS\System32\

a jak nie działa

expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\WINDOWS\System32\ntoskrnl.exe

x-cdrom, c- dysk systemowy

Zauważ, że po expand i przed C:\windows… jest spacja

expandX:\i386\ntoskrnl.ex_C:\WINDOWS\System32\

Wpisz exit i zrestartuj komputer.