Niebieski ekran śmierci Stop 0x00000050

Przepraszam jeżeli napisałem temat w złym dziale lecz jestem świeży na tym forum. Przechodząc do problemu. Od kilku miesięcy pojawia mi się blue screen pisze na nim

 

cdd.dll

 

PAGE_FAULT_IN_NOPAGED_AREA

 

Technical information:

 

***  STOP :   0x00000050  (0xFFFFF900c3038770, 0x000000000000000, 0xFFFFF96000636D15, 0x000000000000000)

 

 

***                       cdd.dll  - Address FFFFF96000636D15  base at  FFFFF96000630000, dateStamp 4a5bde94

 

 

I po tym jest Dumping disk to pshycal memory i leci od zera do stu i można normalnie zrestartować komputer. Blue screen zazwyczaj mi się pojawia kiedy zamykam lub chowam przeglądarke lub kiedy zminimalizowałem nieważne jaką grę i do niej z powrotem wchodzę pomocy! !!

Musisz koniecznie przeskanować cały komputer mbamem i zakutalizować sterowniki do audio i grafiki.

Co to ten mbam?

 

  1. Problemy z pamięcią.

  2. Nieprawidłowe sterowniki.

  3. Wirusy.

 

 

 

Zaktualizuj bazę wirusów.

W razie wykrycia infekcji

po skanowaniu wrzuć z niego raport.

 

Wrzuć logi z FRST :

http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/

 

Poproś kogoś z Administracji lub Moderacji o przeniesienie tematu do działu Bezpieczeństwo

lub czekaj na odpowiedź fachowca po wrzuceniu logów w tym temacie.

Ok więc aktualizacja grafiki już leci tylko jak zaktualizować audio ? Ale sterowniki w przypadku grafiki nvidia to pobiera się w nividia geforce experience?

Normalne, ponieważ nie czytasz instrukcji. Miałeś zainstalować darmową wersje MBAM a zainstalowałeś triala. Teraz będziesz usuwać.

 

Kolejna rzecz. W jakim celu użyłeś Combofixa, jak widzisz wcale nie pomogło.

 

Przez Panel sterowania Aplet Dodoaj usuń programy odinstaluj

 

Wklej do notatnika:

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShortcutTarget: IMVU.lnk -> C:\Users\Dominik\AppData\Roaming\IMVUClient\IMVUQualityAgent.exe (No File)
ShortcutTarget: IMVU.lnk -> C:\Users\Dominik\AppData\Roaming\IMVUClient\IMVUQualityAgent.exe (No File)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  No File
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
FF DefaultSearchEngine: omiga-plus
FF SelectedSearchEngine: omiga-plus
FF SearchPlugin: C:\Users\Dominik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwtfu588.default-1405216840613\searchplugins\ask-search.xml [2015-03-14]
FF Extension: No Name - C:\Users\Dominik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwtfu588.default-1405216840613\extensions\fftoolbar2014@etech.com [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\ProgramData\McAfee Security Scan\Extensions\{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}.xpi [2014-04-04]
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.mystart.com/?pr=manycam&id=manycam_ot&v=4_0&ent=hp_5047&src=5047
CHR StartupUrls: Default -> "https://www.google.pl/?gws_rd=ssl", "hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1421600539&from=cor&uid=WDCXWD10EZEX-00BN5A0_WD-WCC3F116129261292"
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X]
S1 wStLibG64; system32\drivers\wStLibG64.sys [X]
S3 xhunter1; \??\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
C:\Windows\Tasks\{5C318E68-112A-4891-9AD5-0D3847013AF0}.job
C:\Windows\Tasks\{93ED2618-D5BE-4075-8546-EEC604DC10AC}.job
C:\Windows\Tasks\{9575AFAD-15BD-4719-997C-E2DAD455508B}.job
C:\Windows\Tasks\{BB063F73-950D-4500-B932-5CA6AAE84E8B}.job
C:\Windows\Tasks\{DA5C69AA-D2D3-447A-A307-E92E4824F2FA}.job
C:\Windows\Tasks\{F04C1831-EBE5-4E94-8DE2-0B31CC102EC8}.job
Task: {466A9BDA-1868-4C64-817E-2526C33F57C3} - System32\Tasks\{7AFE8EB0-9698-4DE9-98F6-CE52262249EC} => pcalua.exe -a C:\Users\X\Desktop\LeagueofLegends_EUNE_Installer_9_15_2014.exe -d C:\Users\X\Desktop
Task: {A2773CE2-0E22-49D0-9546-4588199691F2} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe
Task: {B8E6FFD4-937D-4CD8-973C-477A44E53E73} - \AmiUpdXp No Task File <==== ATTENTION
Task: {BC94756C-7BE8-4BB1-B825-E0B082914088} - \EPUpdater No Task File <==== ATTENTION
Task: {C96D02DD-7DB5-4EB1-ABE7-F0D27C0A3A3E} - System32\Tasks\{92AD882B-15D9-4BFE-BFAD-1F8D8B3BF009} => pcalua.exe -a C:\Users\Dominik\Desktop\LeagueofLegends_EUNE_Installer_04_21_14.exe -d C:\Windows\SysWOW64 -c /groupsextract:100; /out:"C:\Users\Dominik\AppData\Roaming\Riot Games\League of Legends\prerequisites" /callbackid:272
EmptyTemp:

Plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w tym samym katalogu co FRST Uruchom FRST klikasz Fix Raport z usuwania pokaż na forum. Następnie ponownie uruchom FRST klikasz Scan pokaż nowy raport FRST.txt na forum

 

Zapoznaj się z tym tematem http://forum.dobreprogramy.pl/w-jaki-spos%C3%B3b-za%C5%82o%C5%BCy%C4%87-temat-dotycz%C4%85cy-blue-screen-of-death-bsod-zwanym-potocznie-niebieskim-ekranem-%C5%9Bmierci-t503643/ i dostarcz wymagane informacje.

Spoko postaram się to zrobić w najbliższym czasie. Lecz od wczoraj blue screena ani śladu po oczyszczeniu tymi programami się jeszcze nie pojawił po jutrze jeżeli blue screen się pojawi dam Raport.