Niedziałająca poczta w Win10

Witam.
Po dość sporym czasie w miarę bezawaryjnej pracy aplikacji poczty w Win10, od kilkunastu dni mam z nią problem. W pewnym momencie przestała działać synchronizacja, a uruchamiana ręcznie wykazywała błąd. Usunąłem konto i nie mogę teraz nawet dodać na nowo, bo po zalogowaniu i wpisaniu nazwy poczty pokazuje się błąd i konto nie zostaje utworzone. Usunięcie i ponowne pobranie aplikacji nic nie dało.

Próbowałem skorzystać z alternatywy, ale kiedyś lubiany przeze mnie The Bat! też nie działa, bo google nie pozwala… Wyłączyłem to zabezpieczenie w google i nic to nie dało…

Teraz sprawdziłem Thunderbirda i ten dość szybko odinstalowałem, bo zaczął mi wczytywać całą pocztę blokując się przy tym - po mimo ustawienia konta IMAP.
Ogólnie ostatnio mam coś pecha do programów pocztowych :frowning:

A możesz wejść na konto pocztowe z poziomu jakiejś przeglądarki? Jak się uda to zrób porządek na koncie i spróbuj zainstalować pocztę jeszcze raz. Może też oczyszczenie systemu ze śmieci pomoże?

Spróbuj ostatniego rozwiązania.
Czy pomoże? Nie wiem ale widać ze to stary problem.
https://www.download.net.pl/jak-naprawic-synchronizacje-w-aplikacji-poczta-windows-10/n/9149/

Co do wbudowanej aplikacji Poczta (od początku istnienia Windowsa 8, do dziś - teraz Windows 10, używam aplikacji), aplikacja miała czasami problemy, nawet takie, o których piszesz. Problemem jest synchronizacja, czyli problemy są po stronie serwerów Microsoft. Trzeba to przeczekać.

Używasz Nortona?
https://support.microsoft.com/en-us/help/329936/you-receive-the-0x80004005-the-operation-failed-error-message-when-you

Nic to nie dało. Wszystko jest dobrze ustawione.
Ps. Nortona nie używam… Dziś ponownie pobrałem aplikację ze sklepu, wyczyściłem wcześniej rejestr i dalej ten sam błąd. Poddaję się.

Przeczytaj to.

A także to.

https://windows101tricks.com/windows-10-mail-app-not-working/