Witam. Mam problem. Raz mi działa Ethernet na komputerze stacjonarnym raz nie. To samo jest na laptopie. Raz działa WIFI a raz nie działa. System to Windows 10 Professional. Jeżeli będzie trzeba to załączę wszelkie “LOGI”.
Jeżeli jeden i drugi sprzęt zachowuje się tak samo, wina musi leżeć po stronie operatora sieci, lub routera.
Stosowałem rozwiązanie z tej strony:
https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-networking/karta-sieciowa-wifi-nie-ma-poprawnej-konfiguracji/8bc19edf-eeb2-4f5f-b00b-a7fc991f4a21
jednak nie za bardzo chcę działać. Poprostu jest tak że pokazuje się ikona: “Nie połączono ---- brak dostępnych połączeń” zamiast Ethernet - Połączono czy WIFI - Połączono i albo zadziała po restarcie albo trzeba zamiast restartu włączać ręcznie. Wylączyłem też całkowicie protokół IPV6
Zaktualizowałem też sterownik
Ogólnie problem występuję po kilkunastu restartach czy “włączeniach , wyłączeniach”
A jaki masz router?
Nazywa się to “CBN” CG7486E
I oba te urządzenia, z którymi masz problem, podłączasz kablem do tego routera?
Laptop jest przez WIFI a Komputer przez kabel do tego “CBN”. Napisałem że “raz działa , raz nie działa” ale będąc szczerym to występuję to po kilkunastu włączeniach , wyłączeniach komputera ale jednak występuje
Jak włączyłem teraz pierwszy raz komputer dzisiaj jest tak że ikona “Nie połączono ---- brak dostępnych połączeń” stoi w miejscu , Loguje się do swojego profilu i ona dalej stoi w miejscu , ale jeżeli zrobię restart to wszystko zaczyna działać a jeżeli nie zrobię restartu to muszę Ethernet włączać ręcznie poprzez Centrum Sieci i Udostępniania i tak będzie w kółko jeżeli nie da rady tego NAPRAWIĆ