Niedziałający market

Cześć. Od dawna nie działa mi market - sklep w Windows 10, znacie jakieś rozwiązanie tego problemu? Przekopałem internet i stosowałem różne kombinacje konsolowe i dalej klapa. Wcześniej wszystko śmigało, ale dokładnie nie wiem kiedy to było, bo było to bardzo dawno - jakaś aktualizacja musiała zepsuć aplikacje, lub jakiś proces ją po prostu blokuje. Przywróciłbym system do ostatniej dobrej konfiguracji, lecz nie utworzyłem punktu przywracania… Można pobrać market z zewnątrz i ją zainstalować? Pomóżcie proszę.

Miałem dokładnie to samo też przekopałem pewnie całe google i niestety lub stety skończyło się na formacie.

Na taki akt desperacji się nie zdecyduję :slight_smile: W sumie z marketu obecnie nie korzystam, ale czasami się przydaję - jak będzie taka potrzeba, to zrobię format i na nowo postawię świeży system. 

Najlepiej odświeżyć system poprzez uruchomienie na działającym Windows 10 - pliku setup (wypakowane iso do katalogu lub zamontowane w wirtualnym napędzie - PowerISO lub tym podobne) z wersji 10586 listopadowej - zapyta o aktualizację, sprawdzi komputer i da możliwość zachowania aplikacji i plików osobistych i ustawień - trochę potrwa w zależności od mocy zestawu i system nadaję się do wszystkiego, nawet do aktualizacji 10586.318!

Na pewno problem już rozwiązany ale jakby były problemy to powiem, że Sklep windows nie działa np. przy dns-ach z multimedii. Trzeba ustawić w Windows dnsy (właściwości ethernet- protokół internetowy 4 właściwości–użyj następujących serwerów dns) np na google 8.8.8.8 i sklep działa.