Dzień dobry,
mam problem z niedziałającym mikrofonem wbudowanym w laptopie HP Pavilion (Windows 10). Wszystkie sterowniki są aktualne, mikrofon ustawiony jest jako domyślny, aktywny jest również pasek rejestracji głosu - porusza się, gdy wykrywa dźwięk. Jednak wydaje się, że mikrofon nie eksportuje dźwięku na zewnątrz. Nie słychać nagrań wykonanych w Rejestratorze dźwięku ani w aplikacjach klasycznych tj.Skype, zoom etc. Na moim komputerze dźwięk odbierany jest poprawnie, zarówno widać, jak i słychać drugą stronę rozmowy bez zarzutu, natomiast mnie nie słychać. Wszystkie te aplikacje mają udzielony dostęp do mikrofonu.
Co można jeszcze zrobić w takiej sytuacji? Czy znaczy to, że uszkodzenie jest mechaniczne?
Poprawnie: Nie działa wbudowany w laptopie mikrofon
Może prościej zepsuty szmelc?
Ustawienia -> Aktualizacja i zabezpieczenia -> Rozwiązywanie problemów. I dwie opcje: Mowa i Nagrywanie. Powodzenia
1 polubienie
Niestety aplikacja nie wykrywa żadnych problemów w kwestii nagrywania dźwięków. Jeśli chodzi o mowę, mimo aktywnego paska, komputer “nie słyszy mnie wyraźnie”. Jednak dziękuję bardzo za pomoc!!
A masz w panelu sterowania menedżera audio?
Nie, jedynie Menedżera urządzeń - i tam “wejścia i wyjścia audio”.