Nielegalne klucze na steama

Witam. Chciałbym zapytać, których stron i/lub rodzajów kluczy należy unikać? Obiło mi się o uszy, żeby nie decydować się na steam gifty, gdyż jeśli będzie to zablokowany region np na azję to mogą zablokować konto. Niemniej czy poza zwracaniem uwagi na to, aby region był free albo global należy kierować się czymś jeszcze? 

 

Z góry dzięki i wybaczcie ewentualne wpadki, ale w temacie jestem zielony. 

No to omijaj G2A/Kinguin, bo właśnie tam bardzo częst sprzedają steamgifty. Ze swoich doświadczeń omijałbym też strony instant gaming i gaming dragons

Ale na Kinguinie zawsze są informacje czy dana gra jest steam giftem czy nie. Na G2A z kolei jest informacja o regionie. Twoja odpowiedź nie rozwiała moich wszystkich wątpliwości. Pozwolę sobie zatem dopytać. Jak to koniec końców jest? Muszę unikać tylko steam giftów czy jest coś jeszcze? 

Nie chodzi tylko o steamgifty. G2A i kinguin to takie platformy jak allegro, i tam różni sprzedawcy sprzedają. Czasem się właśnie trafią nieuczciwi, którzy np. wystawiają klucze kupione za pomocą kradzionych kart kredytowych. 

Unikaj też jak gdzieś zobaczysz info, że do aktywacji jest potrzebny VPN

 

Jak chcesz być pewny, to kupuj tylko w zaufanych sklepach jak gram, cdp, muve etc lub bezpośrednio na steam/origin/uplay/battle.net/etc

Dzięki wielkie za odpowiedź. 

Witam serdecznie,

 

Chcemy rozwiać niektóre wątpliwości, które pojawiły się w tym wątku.

 

Jeśli chodzi o aktywację Steamgiftów - te działają dokładnie tak samo jak normalne kody w formie XXXXX-XXXXX-XXXXX. Jedyna różnica polega na sposobie aktywacji takiego produktu, która odbywa się poprzez stronę steampowered.com