toones
(toones)
18 Kwiecień 2010 12:11
#1
Witam,
W październiku u/r zakupiłem oryginalny system Windows 7 Home Premium BOX w sklepie Vobis.
Dzisiaj przy uruchomieniu komputera moim oczom ukazał się komunikat:
"Produkt Windows nie jest oryginalny
Na tym komputerze może być uruchomiona nieoryginalna kopia produktu Windows"
Wprowadziłem nr identyfikacyjny produktu na stronie ms, jednak dostałem odpowiedź, że pomoc techniczna nie przysługuje mi…
Proszę o poradę co w takim razie mam zrobić, gdzie się z tym udać (gdzie dzwonić) i w jaki sposób to załatwić.
Jestem zszokowany takim komunikatem, zwłaszcza że system był kupiony w Vobisie…
szymon189
(szymon189)
18 Kwiecień 2010 12:22
#2
Tutaj masz namiary kontaktowe. Przedstaw zaistniałą sytuację. Ja kiedyś miałem podobną sytuację w firmie z pakietem Adobe. Wystarczył 1 telefon i było już wszystko ok.
Napisz email-a , bądź zadzwoń do przedstawicieli microsoftu , a na pewno Tobie pomogą.
Nie masz się czym martwić .
demisen
(demisen)
18 Kwiecień 2010 13:52
#5
Standardowo WGA źle rozpoznał wersję. Przeprowadź raz jeszcze aktywację i ręcznie zmień tapetę.
Zadzwoń do aktywacji win i spytaj o co biega
zresztą płacisz za to i nie powinno być problemów tym zakichanym softem Ms
qwerty01
(Mmiszczuk)
18 Kwiecień 2010 15:20
#7
Miałem to samo. Uruchamiam system i informacja, że system piracki. Ponownie uruchomiłem system i wszystko ok. Dziwne, bo w końcu klucz mam z legalnego źródła.