Niemogę znależć wifi

Witajcie. Miałam problem z zacinaniem się wszystkiego w laptopie, wszelkie operacje jakich dokonywałam nie pomogły. Postanowiłam reinstalować windowsa 7, a mianowicie włożyłam płytkę z oryginalnym win 7 i zainstalowałam na nowo. Od tej pory nigdzie na moim laptopie niemogę znależć wifi, błagam o pomoc.

sterowniki zainstalowane?

Niemogę też znależć sieci bezprzewodowej, błagam niech mi ktoś pomoże.

Dodane 31.01.2013 (Cz) 22:30

Szczerze niewiem:(

No to się dowiedz. Jeżeli nie są zainstalowane (a podejrzewam że jednak nie są), wejdź na stronę producenta laptopa, pobierz sterowniki odpowiednie dla Twojego systemu operacyjnego i je zainstaluj.

Jestem zupełnie zielona w tym temacie, nie instalowałam żadnych sterowników więc pewnie masz racje że nie są. A jakie są odpowiednie dla mojego systemu?

Jeżeli masz system 32-u bitowy, to sterowniki przeznaczone dla tego systemu, jeżeli system jest 64-o bitowy, to sterowniki oznaczone jako takie, które pasują do systemu 64-o bitowego.

Mam laptop smsunga, na stronie samsunga niemogę znaleźć żadnych sterowników:(

Od spodu laptopa napisany jest dokładny model sprzętu, podaj go nam :wink:

NP-R540-JA07PL

Cześć

Pobierz odpowiednie sterowniki z tej strony:

http://www.samsung.com/pl/support/model … -downloads

http://www.samsung.com/pl/support/model … -downloads z tej strony chciałam zaintalować 5 od góry sterownik ale wyskoczył error, podpowiedzcie mi który mam wybrać.

Cześć

Masz kartę WIFI Atheros czy Broadcom? Jeżeli pobrałaś te do karty Atheros i nie możesz ich zainstalować sprawdź te do karty Broadcom.

Przed instalacją sterowników do WIFI warto zainstalować sterowniki do chipsetu.

Zainstalowałama sterowniki do broadcom i chipsetu i nic to nie dało.

sterowniki I Kombinacja klawiszy Fn + Sieć bezprzewodowa. Trzeba ją włączyć. Poczytaj instrukcję obslugi.