Niemożność instalacji Linuksa, system nie uruchamia się

Witam od kilku dni borykam się z instalacją tego systemu.Niestety wszystkie próby nie przynoszą rezultatu ,W Windows nie jestem laikiem ale ten system mnie chyba przetasta bynajmniej bezsilnosc podczas próby instalacji. :frowning:

Mianowicie podczas każdego rozruchu po pewnym czasie komp sie wiesza i nic …pomaga tylko restart.

Zacina się na 94.072000

Dodane 13.05.2012 (N) 20:05

http://desmond.imageshack.us/Himg833/sc … es=landing

jaka dystrybucja , konfiguracja komputera , czy płyta instalacyjna sprawna ?

mandrivia,ubuntu,mint nic nie idzie nawet live CD nie odpala również się zatrzymuje.

płytka dobra działa na innym kompie słabszym o wiele niż ten

Nazwa płyty głównej Asus P5N-E SLI

Typ procesora DualCore Intel Core 2 Duo E4500, 2200 MHz (11 x 200)

ram 2 gb

Informacja z BIOS’u Award ASUS P5N-E SLI ACPI BIOS Revision 1406

NVIDIA GeForce 7600 GT

jakie wersje tych Linuxów 32/64 bitowe ?

zazwyczaj 64 bo taki procesor teraz próbowałam również 32 bit to samo

elzole , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem. Ponadto na forum piszemy w języku polskim, w związku z tym należy korzystać z polskich znaków diakrytycznych (ą,ę,ć,ł,ń,ó,ś,ź,ż), proszę poprawić swój post, w przeciwnym razie temat wyląduje w koszu.

jakieś sugestie? :frowning:

Ze zdjęcia wynika, że Tobie system w ogóle się nie uruchamia, a nie że zawiesza się na instalacji (jak błędnie sugeruje tytuł wątku). Z tego co piszesz masz grafikę Nvidii, gdy przeprowadzisz rozruch z płyty, na ekranie startowym, gdzie wybierasz język, klikniej F6, potem ESC i na samym dole pojawią Ci się opcje z jakimi uruchamiany będzie system, spróbuj dopisać na końcu noapic i sprawdź czy system się uruchomi.

Pozdrawiam!