Od dawien dawna, z racji wykonywanej pracy w mediach zarządzam kilkoma fanpage’ami. Korzystam przy tym z Meta Business Suite. Jakie było wczoraj (24.11.) me zdziwienie, gdy na jednym z nich, przy próbie publikacji posta pojawiła się informacja jak na screenie dołączonym do tego posta. Co ciekawe, pozostałe zarządzane przeze mnie fanpage działają w Meta Business Suite bez zastrzeżeń, tylko ten jeden ma jakieś problemy. Problem występuje zarówno na przeglądarce Opera, Firefox, jak i Edge. W Operze nawet usunąłem już ciasteczka, przywróciłem przeglądarkę do ustawień fabrycznych i nic, bez efektu. Nadal nie mogę publikować, ale tylko na tym jednym FP. Czy ktoś się z takim czymś spotkał? Co ciekawe, w Meta Business Suite na telefonie publikowanie na tym fanpage działa, więc ewentualne ograniczenia nałożone przez administrację FB myślę odpadają. Napisałem już do supportu FB, ale obawiam się, że prędko nie odpiszą, o ile w ogóle. A możliwość publikowania jest mi niezbędna do pracy.
Wygląda to tak, jakby zapora sieciowa coś blokowała lub admin sieci. Pracujesz na sprzęcie prywatnym, czy służbowym no i czy sieć domowa, czy w pracy? Jeśli sieć w pracy, to trzeba zobaczyć, czy domowa działa.
-
Gdyby blokowała zapora lub admin sieci, wtedy myślę taki komunikat otrzymywałbym na każdym z zarządzanym FP, nie tylko na tym jednym.
-
Sprzęt prywatny, sieć domowa, internet z Vectry.
Sprawdź na Chrome OS Flex (wystarczy tryb live i jakiś aktywny gmail, bo od grudnia będą banować martwe konta) lub Chromium w dowolnym GNU/Linux (Meta mogła podpisać jakiś deal z Googlem i zacząć sukcesywnie blokować konkurencję tak długo jak da się w Client Hints odróżniać niewygodne forki Chromium).
Czy to, że pobrałem i zainstalowałem Google Chrome wykluczy zaproponowane przez Ciebie porady? Bo wpadłem też na taki pomysł, by Google Chrome zainstalować. Niestety, efekt taki sam jak na screenie. A od supportu brak odzewu nawet od bota. Ciekawe, że nie działa tylko jeden fanpage i tylko mi. Inne osoby bezproblemowo publikują materiały na tym fanpage.