Niemożność uruchomienia trybu awaryjnego

Cześć.

Wczoraj wieczorem pozostawiłem komputer na skanowaniu dr web i poszedłem spać, spodziewałem się, że rano komputer będzie uruchomiony i gotowy z raportem, jednak rano komputer był wyłączony, przy uruchamianiu było info o “nieoczekiwanym błędzie” i możliwe tryby uruchomienia, blabla. Postanowiłem spróbować przeskanować komputer ponownie, by mieć pewność. Znowu wybrałem wszystkie możliwe obszary do skanowania. Trwało ono około pół godziny, do momentu, aż komputer się zresetował, prawdopodobnie sytuacja z nocy się powtórzyła. Po tym pomyślałem, by spróbować zrobić to samo w trybie awaryjnym, więc uruchomiłem komputer do tego trybu.

Załadowały się potrzebne pliki i dostałem prompta o hasło. Wpisałem je raz - okazało się niepoprawne. Wpisałem drugi, znacznie wolnej i na pewno poprawnie - znowu alert o złym haśle, po tym nie zdążyłem wcisnąć enter - komputer się zresetował. Dalej uruchamiając go w normalnym trybie docierał do momentu standardowego wyświetlenia listy użytkowników i tu powtarzać zaczęła się w/w historia z trybu awaryjnego. Wtedy nie mogłem dostać się ani do normalnego, ani do awaryjnego. Zadziałał wybór “ostatnia znana konfiguracja”, normalny tryb wszedł bez problemu, jednak próba uruchomienia w awaryjnym nie powodziła się nadal i dodatkowo sprawiała też niemożliwość uruchomienia w trybie normalnym aż do wyboru “ostatnia znana konfiguracja” (tym razem jednak w miejscu listy użytkowników listowany był “Inny użytkownik”, bez awatara etc, oczywiście na liście brakowało mojego konta. Po tym oczywiście crash). Postanowiłem usunąć hasło z konta i spróbować tryb awaryjny - to sprawiło, że podczas uruchamiania awaryjnego istotnie nie wyświetlała się lista użytkowników, ale mimo wszystko dostałem alert o nieprawidłowym haśle (którego oczywiście nie miałem wtedy okazji wpisać) i dalej znowu “ostatnia znana konfiguracja” była jedyną opcją.

Czy istnieje jakaś możliwość zdiagnozowania i usunięcia problemu?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

jak by udało się usunąć ‘’ dr web’’ a co do hasła może jest to hasło pierwotne które służyło do uruchamiania systemu jako pierwszy raz.

Nie wiedziałem, że jest takie hasło szczerze mówiąc. Tak czy inaczej fakt, że kiedyś takiego problemu (i z hasłem, i bez) nie miałem, zarówno dla trybu normalnego, jak i awaryjnego.

Co jest nie tak z dr web samym w sobie? Zapomniałem nadmienić, że korzystałem w ten sposób jedynie ze skanera cureit.

Masz problem z tym, że nie znasz hasła czy z tym, że nie uruchamia się system?

Jeżeli zapomniałeś hasło, użyj Offline NT Password & Registry aby usunąć hasło.

Poradnik http://www.trochetechniki.pl/Jak-usunac … ,4730.html

  1. “Jeszcze kilka dni temu wszystko było w porządku i nagle nie działa…”, czyli przywracanie systemu

Przypadek 1 - system nie uruchamia się, albo podczas uruchamiania Windows następuje restart. Ogólnie po prostu nie można uruchomić Windows.

przeglad-metod-naprawy-problemow-uruchamianiem-windows-t497796.html

Albo kopia danych i przeinstalowanie systemu bootmgr-missing-pomocy-t516380.html#p3237801

Problemem był/jest nieuruchamiający się system w trybie awaryjnym oraz po próbie uruchomienia w trybie awaryjnym także nieuruchamiający się system w trybie normalnym, aż do wybrania “ostatnia znana dobra konfiguracja”, po czym tryb normalny jest w porządku. Hasło rzecz jasna pozostawało dla mnie znane i niezmieniane.

Zdaję sobie też sprawę, że te środki, o których napisałeś, acz drastyczne, na pewno akurat w tym pomogą. Interesuje mnie jednak bardziej obecna przyczyna tego problemu, jak dla mnie dość nietypowego, gdyż nie udało mi się wygooglować takich objawów. Czy jest możliwe jej zlokalizowanie?

http://www.fixitpc.pl/topic/4-uszkodzon … x0000007b/

W moim przypadku nie było żadnego BSOD, po prostu reset bez jakiejkolwiek informacji. W każdym razie próba wrzucenia wpisów z podanej paczki do rejestru kończy się niepowodzeniem ("(…) SafeBootWin7.reg: nie wszystkie dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez system lub inne procesy."). Próba wykonania

http://www.fixitpc.pl/topic/13091-dlugi … #entry9701

również kończy się z tym samym skutkiem. Może jakaś opcja odzyskiwania?