Niepokojaca temp procka


(Tomekp90) #1

witam. moje zestawienie kompa wyglada nastepujaco; plyta ASUS A8V-E Deluxe, procek Athlon 64 3200+(2000MHz) NewCastle, chlodzenie procka Arctic Cooling Freezer 64.

moja standardowa temp procka wynosi ~55C. jest to grubo za duzo biorac pod uwage chodzenie. procek nie jest podkrecony. chcialbym wiedziec co moze byc przyczyna tak wysokiej temp.? bardzo prosze o odp. dodaje zdjecie temp.

zrzutfy0.jpg


(El Presidento) #2

Temperatura, jest dość spora. Ale radzę sprawdzić dokładnie w Biose. A później będziemy się martwić.


(Tomekp90) #3

wlasnie sprawdzilem.pokazuje tak samo. nawet temp podskoczyla do 58 :? czytalem na roznych forach ze ludziom pracuje przy temp 45C na dodatek z podkreceniem :cry:


(El Presidento) #4

Taką temperaturę masz od początku ? Trzeba , będzie pomyśleć o wydajniejszym chłodzeniu. Na procesorze jaki masz cooler? Masz zamontowane dodatkowe wentylatory w obudowie?


(Tomekp90) #5

napisalem na poczatku ze mam Arctic Cooling Freezer 64. podobno jest zajebisty. spr sam. na obudowie nie mam ale i tak cos jest nie tak


(El Presidento) #6

Fakt nie zauważyłem, przepraszam.

Zapoznaj się z tematem:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 5&start=15

Problemu nie widzę z takim chłodzeniem. A zwłaszcza przeczytaj post specjalisty w tych sprawach JNJN.


(Tomekp90) #7

aha dobra dzieki. troche go sprawdze moze cos nie do konca styka. moze pasta sie obsunela. niie zaszkodzi chyba wymienic.