Niepoprawne działanie gmail przeglądarka Firefox


(Leoks1566) #1

Witam, mam problem z przeglądarką firefox na windows 8. Pobrałem najnowszą wersję wszystko pięknie i przejżyście działa, ale gmail nie działa w ogóle :frowning: Próbowałem to co znalazłem na internecie. Wyczyść pamięć i cisteczka, przeczyściłem komputer ccleaner'em i odkurzaczem, przeskanowałem i nic :frowning:

Wyskakuje taki komunikat:

 

Nieprawidłowe przekierowanie

Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek.

 


(Semtex) #2

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.


(Longhorn2009) #3

Zrób reset profilu Firefoxa https://support.mozilla.org/pl/kb/przywracanie-domyslnych-ustawien-firefoksa-latwe-r


(Semtex) #4

Wstrzymaj się z tym…

 

Zrób tak: Wyłącz Lisa -> wciśnij i trzymaj Shift -> uruchom Lisa -> potwierdź start w trybie awaryjnym -> sprawdź czy problem występuje. Daj znać, jeżeli nie, uruchom lisa normalnie-> wyłączaj pojedynczo dodatki i może znajdziesz winnego. Jeżeli występuje, zrób reset profilu.


(Leoks1566) #5

Niestety dalej występuje. Wszystkie dodatki usunięte. Może problem tkwi w tym, że przeniosłem dane z chrome ?

 

#edit

Również próbowałem odinstalować i zainstalować ponownie program.


(Semtex) #6

Poza zakładkami pewnie nic więcej nie przeniosłeś. Zrób reset profilu i zobacz co będzie się działo. Zbyt wiele na tym nie stracisz, w obecnej sytuacji.


(Leoks1566) #7

A jak to zrobić?


(Semtex) #8

Reinstalacja nie zawsze usuwa uszkodzony profil, instrukcję podał kolega w drugim poście http://forum.dobreprogramy.pl/niepoprawne-dzia%C5%82anie-gmail-przegl%C4%85darka-firefox-t496507/?p=3157804#entry3157804


(Leoks1566) #9

Niestety nie pomoglo. Troszkę dziwna sprawa z tego co widzę.


(Semtex) #10

Wpisz w pasek adresu: about:config -> Enter -> potwierdź “bla bla” o utracie gwarancji :smiley: -> w pasek szukaj wklej to: network.http.sendRefererHeader -> sprawdź czy wartość “2”, jeżeli nie: kliknij wpis dwa razy -> wpisz 2 potwierdź OK -> restart Lisa i test.


(Leoks1566) #11

Jest wartość 2 :smiley:


(Semtex) #12

A powiedz mi, czy masz poprawnie ustawioną datę i godzinę w systemie…?


(Leoks1566) #13

tak ;]


(Semtex) #14

Dobra, spróbujmy jeszcze tak: Wciśnij guzik “Hamburgera” -> opcje -> zakładka “Prywatność” -> “Usuń pojedyncze ciasteczka” (lub podobnie, używam angielskiej wersji Lisa) -> nowe okienko “usuń wszystkie” -> restart przeglądarki i test.


(Leoks1566) #15

Zadziałało wkońcu!

Dziękuję ślicznie, pozdrawiam :slight_smile: