Czyszczenie głowicy przy użyciu standardowego narzędzia systemowego nie skutkuje przywróceniem działania dyszy z żółtym kolorem. Czy istnieje sposób na skuteczne przywrócenie działania we wskazanym zakresie?
Menu drukarju też to oferuje? Jeśli tak, to jej użyj - opcji z menu drukarki.
Canon ma opcję pełnego czyszczenia, może Brat oferuje to samo w innym miejscu i na 99% można przeczyścić ręcznie choćby w serwisie drukarek – pewnie można iść do osiedlowego, nie czekając na rekomendacje serwisów od Brata (zwłaszcza jakby oferował płatne naprawy z powodu wieku drukarki).
Sprawdziłem to. Okazało się można czyścić głowicę z panelu drukarki. Jednak to przyniosło poprawy. Dodam jeszcze, że pole wydruku dla koloru żółtego ani nie jest nie w pełni zadrukowane lub puste. Wzorzec linii jest kompletny. lecz w kolorze czarnym zamiast żółtego. Kilka kolejnych cykli czyszczenia wydawało wydawało się przywracać kolor żółty. Jednak po kolejnej próbie, znowu pojawił się tylko kolor czarny.
To niekoniecznie musi być dysza zawalona. Jaki pojemnik tuszu żółtego? Pełny, w połowie ? Tusz oryginalny ?
Oddałbym drukarę do serwisu.