Niespodziewane włączanie się alarmu w Asus Nexus 7

Od pownego czasu zauważyliśmy, że w Nexusie 7 mojego syna włącza się niespodziewanie jakiś alarm. Brzmi jak syrena policyjna i jest bardzo głośny. Dodam, że potrafi się włączyć nawet w środku nocy i trwa zaledwie kilka sekund i to pomimo całkowitego ściszenia głośnika. Syn nie ma pojęcia co to może być (tak samo jak ja :? ). Jeszcze jedno: chyba nie jest to wirus - pierwsze co zrobiłem po zalogowaniu się do mojego konta na nowym tablecie to zainstalowanie Awasta, a programy pobieramy tylko z google store. Nie mam wielkiego doświadczenia z androidem 4.2, a komórka nigdy mi nie sprawiała podobnych problemów.

Proszę o pomoc i o wybaczenie, jeżeli pomyliłem działy.

Sprawdziliście czy nie jest ustawiony budzik i jaki ma dźwięk alarmu? W większości urządzeń budzik i tak ma dźwięk pomimo wyciszenia, niektóre urządzenia nawet się włączają, a po wyłączeniu alarmu automatycznie wyłączają urządzenie.

Dział kompletnie nietrafiony, bo problem nie ma żadnego związku z sieciami komputerowymi :wink:

I radzę też przejrzeć wszystkie ustawienia w aplikacjach i zobaczyć czy któraś nie ma “notification enable”, swego czasu podobnego psikusa o północy robiła mi gra.

Budzik jest wyłączony, a poza tym ma ustawioną inną melodię. Problemy zaczęły się po aktualizacji z 4.1 do 4.2. To nie jedyne zmartwienie, ale bardzo denerwujące.

Lista jest długa i zawiera: niespodziewane restarty, nagłe zmiany jasności ekranu, zacinanie się połączenia bezprzewodowego… A na koniec dodam, że nie mam pojęcia w którym dziale mógłbym zamieścić moje problemy z androidem 4,2. Jeżeli jest jakiś odpowiedni, to proszę o odpowiedź i skasowanie z tego postu.

A próbowałeś przywrócić do do ustawień fabrycznych?

Jeżeli nie będzie wyjścia to będę musiał to zrobić. Szkoda tylko wszystkich programów…

Jeśli masz root to ściągnij z Marketu Titanum Backup, który zrobi kopię aplikacji i ich danych.