Niestabilny system, brak możliwości instalowania programów

Witam.

Od około tygodnia komputer zachowuje się dosyć nie standardowo, system miewa dość poważne problemy z załadowaniem się, głównie polega to na zawieszeniu się albo na restarcie komputera podczas ładowania systemu. Drugim problemem są dziwne komunikaty podczas pracy komputera i brak możliwości instalcji jakich kolwiek programów. Na pasku startu najczęściej widnieje chmurkowy komunikat o uszkodzeniu “C:$Secure” i nie można go otworzyć. Przy próbie instalacji jakiego kolwiek programu dostaję komunikat o “Kodzie błędu 2203” lub przy ściągnięciu choćby pliku nowego ESET’a w .rar pokazuje się komunikat o uszkodzeniu “C:\Oleś\AppData\Local\Temp” i plik nie może zostać wypakowany. Wczoraj jeszcze otrzymałem okno z Windows’a z aktywacją systemu, zamknąłem okno ponieważ system jest już aktywny, po ponownym uruchomieniu, w prawym dolnym rogu dostałem komunikat że system nie jest oryginalny, komunikat był integralną częścią tapety. Wrzucam LOGI z OTL.

http://www.wklej.org/id/1098866/ <— OTL

http://www.wklej.org/id/1098868/ <— Extras

Error - 2013-08-01 09:12:32 | Computer Name = Oleś-PC | Source = Ntfs | ID = 262199

Description = Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do użytku.

Uruchom

narzędzie chkdsk na woluminie \Device\HarddiskVolume1.

Error - 2013-08-01 09:12:32 | Computer Name = Oleś-PC | Source = Ntfs | ID = 262199

Description = Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do użytku.

Uruchom

narzędzie chkdsk na woluminie C:. Dalej są błędy ze strony dysku, wykonaj gruntowny scandisk na woluminie C -http://forum.hotfix.pl/systemy-operacyjne/scandisc-w-xp-gdzie-sprawdzic-wyniki-t11512.html

Mógłbyś mi wytłumaczyć jak uruchomić lub jaką komendę wpisać w wierszu poleceń aby odpalić to:

"Uruchom

narzędzie chkdsk na woluminie \Device\HarddiskVolume1."

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C -> Właściwości -> Narzędzia -> Sprawdzanie błędów -> Sprawdź

zaznacz wszystko -> Rozpocznij -> Tak.

Restart komputera

Przy restarcie komputera otrzymałem komunikat:

"Sprawdzanie dysku C

Typ plików to NTFS

Nie można otworzyć woluminu do bezpośredniego dostępu

System Windows zakończył sprawdzanie plików"

Jak teraz działa Ci system ?

Dodane 1 sierpnia 2013, o 19:16

Poczekaj na dokładną analizę logów przez specjalistę :wink:

Proponujesz wrzucić logi raz jeszcze?

Nie , chyba że fachowiec zechce jeszcze raz

Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.

Gdybyś ktoś spotkał się kiedyś z podobnym problemem, podaję rozwiązanie które podziałało u mnie:

Wykonajcie to co proponuje IPSEN odnośnie dysku systemowego, u mnie pomogło co pozwoliło zainstalować mocniejszy Anti-Virus (ESET SS6) który wyplenił wirusy zakorzenione w Local\Temp. Przy wykorzystaniu BlueScreenView sprawdziłem przyczynę wybijania BlueScreena w trakcie pracy systemu. Wykazało nie zgodności karty graficznej z systemem, pomogła instalacja starszych sterowników (w moim przypadku wersja z marca tego roku). Przy odinstalowywaniu sterowników skorzystałem z Drive Cleaner Pro.

Również wielkie dzięki IPSEN za radę jak wykonać sprawdzenie dysku, bardzo się przydało :slight_smile: