Nieszczęsna nakładka vista inspirat

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum.

Mój problem polega na tym, że pewien czas temu ściągnąłem vista inspirat i kiedy chciałem to odinstalować to zostały ‘’‘szczątki’’

czyli wygląd ikonek i folderów z visty.Znalazłem na tym forum żeby użyć Your Unistaller 2006 i, że on usunie te ‘‘szczątki’’.Niestety nie usunął szczątek ale za to usunął mi w panelu sterowania takie foldery jak dodaj lub usuń programy i wiele wiele innych lub kiedy na pulpit klikam prawym i daje właściwości to tego też nie ma bo to ten Your Unistaller usunął;/ Możecie mi doradzić co zrobić :?: ( Format w ostateczności ) W was ostatnia nadzieja :!:

PS jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy więc tłumaczcie mi jakbyście musieli tłumaczyć przedszkolakowi :wink:

Ok,

Widać że program namieszał trochę w systemie…

A więc wykonaj następujące kroki:

1. Przywróć system= Start :arrow: Wszystkie Programy :arrow: Akcesoria :arrow: Narzędzia Systemowe :arrow: Przywracanie systemu

Przywracasz system przed wykonaniem operacji programem Your Unistaller 2006.

1. Następnie Usuwasz Your Uninstaller 2006 a wzamian instalujesz REVO Unistaller

2. Tym programem dokładnie usuwasz wszystko powiązane z nakładką vista inspirat.

Powodzenia

Pobierz:

http://www.tuneup.pl/download/ i zainstaluj

W menu ‘Dostosowywanie systemu Windows’ wybierz ‘TuneUp Styler’ i przywróć tam domyślne ikony systemu Windows

też miałem tak samo ale wyraźnie pisze instaluj i odinstaluj w trybie awaryjnym a przywracanie systemu nie pomoże musisz viste inspirant zainstalować jeszcze raz i odinstalować ale w trybie awaryjnym na 100% powinno podziałać

jeżeli już będziesz ponownie instalował i odinstalowywał tak jak pisze wiktor96 , to utwórz wcześniej punkt przywracania systemu na wszelki wypadek.

Możecie mnie wyśmiać ale jak coś odinstalować w trybie awaryjnym ?

Po prostu wejdź w tryb awaryjny podczas startu systemu (klikaj F8) i zrob to tak jak pisze wiktor.