Nieuczciwe działania (brak) dostawcy sieci

Proszę o poradę znawców !

Wrocław, od 2002 roku łącze stałe w sieci “KOMNET”, w bliżej nieokreślonym czasie (2008r ?) po połączeniu z innymi dostawcami powstaje “LANET”

  • jeszcze dość dobre parametry łącza, w nieznanym czasie (brak powiadomienia dla klientów) połączenie w jakąś spółkę prawdopodobnie “INTERNETIA” (chyba jakiś moloch).

Tutaj zaczyna się problem - absolutny brak kontaktu z obsługą techniczną , panienki z księgowości gdzie muszę płacić abonament nie wiedzą jak i gdzie jest dział

techniczny, jedyne co mogą - pobrać pieniądze. Łącze określane jako “Szybki Internet - 4Mb a płacisz jak za 2Mbity” dostarcza przepustowoś na własnym teście (LANETU !)

zazwyczaj pasmo od 300 Kb do 1500 Kb (bardzo rzadko pow 2Mb) . Jedyna forma kontaktu eBOK z LANETU potwierdza jedynie przyjęcie listu i cisza (2 miesiące)

Ponieważ moja bezradność jest bardzo stresująca pytam Was

  • Gdzie można zgłaszać tego rodzaju nieuczciwe postępowanie dostawców internetu ? :evil:

:arrow: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla … &page=text