Przepraszam Admina jeśli umieściłem w nie odpowiednim dziale i ewentualne przeniesienie do właściwego działu a najlepiej podczepić do ważnych wątków ( starałem wnikliwie przejrzeć wszystkie i ten wydał się odpowiednim)
Dnia 14.01.2011 zakupiłem płytę główną H67MA-E45 S/N 601-7678-010B10110757738 wraz z procesorem oraz pamięcią RAM w sklepie ESC.pl . Wszystko było ok. aż ok. 4 tygodni temu zaczęły pojawiać się problemy z zapamiętywaniem ustawień BIOS. Problemy pojawiały się na początku sporadycznie a uaktualnianie na kolejne wersje Bios nie pomagały. Skontaktowałem się w tej sprawie ze sprzedawcą i opisałem problem. Poinformowano mnie, że nie ma problemu gdyż płyta i tak podlega wymianie gwarancyjnej z uwagi na wadliwy chipset B2. Zgłosiłem zlecenie RMA (porządnie zapakowałem i zabezpieczyłem przesyłkę oraz gniazdo procesora za pomocą zaślepki) i odesłałem cały komplet do sprzedawcy za pomocą kuriera. Paczka została dostarczona do ESC.pl następnego dnia ( o godz.12.50) i zaraz też pojawiła się informacja następującej treści ( o godz.13.00): Esc.pl: Uszkodzenie mechaniczne ( wygięty jeden z pinów w podstawce procesora), wyłączenie gwarancyjne, tylko odesłanie do serwisu producenta, bez terminu realizacji, bez gwarancji powodzenia. Niezwłocznie skontaktowałem się ze sprzedawcą ( o godz. 13.17) i poinformowałem, że przesyłka była wysyłana w stanie nie uszkodzonym mechanicznie ( a paczka ubezpieczona na wartość płyty). Niestety uzyskałem informacje, że to nie ich problem a Ja tracę gwarancję. Poprosiłem zdjęcia z rzekomym uszkodzeniem (załącznik – zrobili o godz. 15.19. i 15.24) w celu porównania z moimi gdyż jestem na 100% pewny, że wysyłałem sprzęt bez tych uszkodzeń. Wg sprzedawcy uszkodzeniu uległ jeden pin gniazda procesora który dziwnym trafem uszkodził się w środku rzędu ( jakim cudem i tylko jeden i w środku ?). Rozmowa ze sprzedawcą nic nie daję i upiera się ,że to ja uszkodziłem pin i powoływał się na ich regulamin w którym to uszkodzenia mechaniczne pozbawiają nabywcy gwarancji – w ten sposób to wszystko co do nich trafia może zostać uszkodzone i pozbawiane gwarancji ( sugerował ,że na pewno jak zakładałem zaślepkę gniazda – mam korespondencję e-mail) . Firma nie posiada autoryzacji producenta MSI w zakresie serwisowania jego sprzętu i powinien on zostać przesłany bezpośrednio do niego gdyż tylko firma MSI ma prawo decydować o sposobie naprawy. Nie wiem jaki interes w tym zakresie ma firma ESC.pl ale boli mnie bardzo taka nieuczciwa praktyka i do tego niszczenie sprzętu który miał aż 2 miesiące i trafił z zupełnie innego powodu.
A tu zdjęcia w celach dowodowych i dla przyszłych klientów serwisu: