Nieudana aktualizacja Titan Quest

Witam, otóż mam pewien problem, który dotyczy gry Titan Quest, mianowicie chodzi o aktualizację tej gry. Niedawno kupiłem sobie Złotą Edycję Titan Questa i na początku zainstalowałem sobie samą podstawę, kiedy przeszedłem chciałem zagrać w Immortal Throne(dodatek), no i po instalacji i uruchomieniu gry w menu pojawia się informacja “Aby kontynuować Titan Quest-Immortal Throne musi zaktualizować oryginalne pliki Titan Quest”, kiedy akceptuję, zrzuca na pulpit i pojawia się okno z aktualizacją i pytanie czy chcę to zrobić, po ponownej akceptacji od razu jest błąd “Wystąpił błąd podczas próby aktualizacji”, moja wersja gry to 1.11, patcha który aktualizuje z 1.11 na 1.30(1.30 jest wymagana żeby grać w Immortal Throne i przez internet) lecz i tak czy chcę aktualizować automatycznie, czy też ręcznie łatkami z internetu zawsze pojawia się ten sam błąd.

Wygląda to mniej więcej tak :

http://www.fototube.pl/obrazek,ccf5fc96 … 6.jpg.html

Jeżeli ktoś miał podobny problem, czy też nie miał, a wie jak to rozwiązać to proszę o POMOC! :frowning:

Z doświadczenia wiem, że najlepiej zrobić aktualizacje od razu po instalacji podstawowej gry. Kiedyś chciałem doinstalować dodatek, czy też service pack do Trainz i były problemy. Także mam TQ z dodatkiem, ale instalowałem od razu, wszystko zadziałało jak trzeba. Masz oryginał, warto skorzystać z pomocy technicznej, w końcu się należy.

Można spróbować, aby skopiować save gry - są w Moich Dokumentach. Odinstalować grę i zainstalować na nowo z dodatkiem. Teoretycznie gra powinna zobaczyć stan gry z poprzedniej rozgrywki, ale z TQ tego nie próbowałem.

Wiem wiem, z pomocy technicznej CD Projektu też skorzystałem, pierwszy plan nie wypalił, a teraz czekam na drugą opcję, a co do instalowania od razu też to próbowałem :/, i tylko straciłem save’a, od razu po zainstalowaniu Titan Questa zainstalowałem dodatek i także po uruchomieniu Immortal Throne musiało aktualizować, i znowu błąd :(, i mam pytanie to, że ten błąd wyskakuje podczas próby aktualizacji jest winą, że natrafiłem na trefny egzemplarz i należy go oddać do reklamacji, czy może z tego, że na moim komputerze zainstalowane jest jakieś oprogramowanie lub brak jakiegoś i w tym wypadku trzeba by było zrobić reinstalke systemu ?

zainstaluj TQ i go zaktualizuj i dopiero pozniej wgraj dodatek

Jeżeli ktoś czyta tę wiadomość, to jeżeli nawet nie wie, nie jest pewien, proszę abyście wyrażali swoje propozycje jak można naprawić ten problem, będę próbował wszystkiego.

Dodane 31.12.2009 (Cz) 12:27

Tomek8 , Próbowałem tego i tak nic nie dało :/, wyżej napisałem, że przez to tylko save’a straciłem :(, mówię, że gdy próbuje zaktualizować TQ wyskakuje błąd, nie ważne czy jest to zwykły TQ czy dodatek :/.

Dodane 31.12.2009 (Cz) 14:56

JEST !, przyznam że nie mam zielonego pojęcia jak tego dokonałem, ale się w końcu UDAŁO ! ulisses32 , chyba miałeś rację, a kiedy mówiłem, że tą opcję próbowałem, to albo musiałem się pomylić, albo coś przeoczyć, bo mówię sobie, a co tam spróbuję jeszcze raz, tylko że zainstalowałem grę na innym dysku nie na tym co zawsze instaluję gry odpaliłem patcha i dało radę na 1.30 od razu ! :), Dzięki Ci wielkie :))