Nieustanne rozłączanie z internetem. Netgear DGN1000

Witam, tak samo jak w temacie, internet rozłącza się co około 5-10 minut.

Nie ma znaczenia czy urządzenie podpięte jest kablem Ethernet czy Wifi.

Rozłącza zarówno na PC, laptopie jak i urządzeniach typu telefon, tablet.

Posiadam internet z neostrad i problem w 100% jest w routerze ponieważ na kilka dni miałem pożyczony router sagem od orange i wszystko dobrze działało. 

Zauważyłem, że podczas gdy następuje przerwa znika min. adres ip, maska, getaway i domain name server (dam ss)

 

19480838188382454422_thumb.jpg Podczas gdy nie ma połączenia

32606801994804692090_thumb.jpg Gdy jest połączenie 

Skoro na na tym są problemy a inny działa, to zmień router :wink:

Ale to są kolejne koszty, a może po prostu trzeba coś skonfigurować i będzie działało.

 

Mogę również dodać, że u innej osoby u tego dostawcy również jest taki problem ale rozłącza dużo rzadziej 

Masz jeszcze dostęp do tego pożyczonego routera? Jeśli tak, to podaj statystyki linii z obu urządzeń, a jeśli nie, to tylko z twojego routera. jeśli na innym routerze nie było problemu, spróbuj zresetować router do ustawien fabrycznych i skonfiguruj go na nowo. Spróbuj też zaktualizować oprogramowanie routera.

To, że IP znika, to nic dziwnego, router po prostu rozłącza się z siecią.

Już nie mam dostępu, a gdzie mogę znaleźć te statystyki lini?

Zobacz w router status, ewentualnie diagnostics. Na tym zrzucie nie widać wszystkich opcji. W każdym razie szukaj zakładki w stylu ADSL Status, ADSL Connection itp.