Niezbędne programy dla Windowsa XP!?


(Mkruczek) #1

W jakie programy powinnien być wyposażony windows XP, aby zapewnić mu długowieczność, lepszą wydajność i inne takie sprawy.

Z jakich Wy programów korzystacie??


(x-awier) #2

Jeśli nie masz internetu to nic Ci nie jest potrzebne :stuck_out_tongue:

Sprecyzuj pytanie :roll:

Co będziesz robił na komputerze, do czego będzie służył :?

My możemy się wszystkiego tylko domyślać :roll:


(Przemekmazur) #3

Sam powinieneś zdecydować które programy są Ci potrzebne. Przeglądnij tematy na forum o antywirusach, firewallach, programach antyspyware, czyszczących rejestr i wybierz te które Ci odpowiadają ;].


(Kosior6) #4

A ja powiem:

Programy zabezpieczające:

Nod32

Sunbelt Kerio Personal Firewall 4

Ad-Aware

Dobra wydajność:

CCLeanerr

RegSekeer

Diskeeper Lite

A reszta to juz wedle własnych preferencji ja Ci podam programy które mi sa potrzebne a moze okazać sie że tobie nie przyda sie zaden ;] wiec...:arrow:


(Sevrild) #5

Do ochrony kompa polecam:

:arrow: NOD32

:arrow: Kerio

:arrow: Ad-Aware

:arrow: SpyBot Search & Destroy

Taki składzik posiadam na swoim PC i wirusów jak nie ma tak nie ma :slight_smile:

Z czyścicieli to:

:arrow: CCleaner

:arrow: TuneUp

Dodatkowo w pewnym stopniu komputer i intenet można "przyśpieszyć":

:arrow: SpeedXp (komputer)

:arrow: FasterFox, Firetune (Internet - tylko do przeglądarki Firefox)


(Witam200) #6

Podstawa to:

-Napewno SP2 i wszystkie łatki itp

-Program antywirusowy,antyspyware itp

-Do usuwania niepotrzebnych smieci z dysku

-Do czyszczenia rejestru

Np.

-Avast

-Spybot - Search & Destroy

-Ad-Aware SE Personal

-CWShredder

-Windows Worms Doors Cleane

-CCleaner

-jv16 PowerTools

-Virtual CD-ROM

To juz zależy od ciebie jakie chcesz programy..


(Kosior6) #7

A to dziwne, bo ja mam tylko SP1 i żadnych łatek i system od 5 miesiecy pracuje idealnie i doo tej pory nie miałem zadnych problemów z wirusami ;]


(Systemixc) #8

NOD32 !!


(Kosior6) #9

Systemixc , a to dziwne bo Nod32 ostatnio w tescie KS był na 7 miejscu ;] ? Ja nod32 uzywam od pół roku i jakos problemów z wirusami nie miałem...

Ostatnie ciekawe, przegrał nawet z ClamWin Free ?

Jaka to gazeta?

I z którego roku :stuck_out_tongue:


(Wigrus1) #10

podaj podaj...

możesz jeszcze do jv16PT, czy regseeker zainstalować jakieś progsy do defragmentacji rejestru, przydają się, ale też pagedefrag, bootvis


(Kosior6) #11

Page Defrag

Raz na jakies 3,4 miesiące.

BootVis

Z tego co wiem tego narzedzia nalezy uzywac tylko raz bo wprowadza stałe zmiany w konfiguracji pliku layout.ini. ja przynajmiej tak robie i system zawsze tak samo szybko startuje ;]


(Witam200) #12

Jeżeli bedzie chodził po różnych dziwnych stronkach jak ja to lepiej jak bedzie mial SP2 itd :slight_smile:


(Kosior6) #13

vistamen , no niestety ja nie wędruje po tego :stuck_out_tongue: , typu stronach ;]


(Witam200) #14

Tylko bez skojarzeń.. :wink: Chodze po sieci w poszukiwaniu różnych informacji i można sie wtedy natchnać na niechcianą dziwną stronke.. wiec lepiej się zabezpieczyć :stuck_out_tongue:


(Kosior6) #15

vistamen , ej tam ja moge wszystko na zaufanych stronach znaleźc, a poza tym NOD32 idealnie mnie chroni przed wszystkimi zagrożeniami ;]


(Witam200) #16

A zobaczysz któregoś dnia masowy Atak virów itd ktorego NOD32 nie zdoba odparować to odrazu zainstalujesz SP2 :lol: ja taki przeżyłem nie majac SP i nie polecam :slight_smile:


(Kosior6) #17

vistamen , ja mam system już 5 miesięcy bez formata i zapewniam Cie ze przeszedł juz nie jedno, a nadal chodzi tak samo jak na początku ;]


(Danielm86) #18

a ja nie mam nawet sp1 i żadnych łatek i śmiga już pół roku. A jak miłaem wszystko ponstalowane to wlókł się góra 2 miechy

polecam

Antiviren Kit 2006

Ad-Aware

SpyBot Search & Destroy

A-Squared

Spyware Blaster

Peer Guardian

Spy Sweeper

Opera

Zone Alarm

Deamon Tools

i styka nic nie wlezie :mrgreen:


(fiesta) #19

Taki test to sobie można (za przeproszeniem) o kant :dupa: rozbić :stuck_out_tongue:

NOD32 zawsze był i mam nadzieję że dalej będzie w czołówce rankingów testów antywirów 8)


(system) #20

Ja akurat korzystam z Kaspersky Internet Security 6.0 ( bardzo polecam ), ale na 2 kompie mam NODa i już eż pół roku bez formata był i śmiga aż miło się patrzy :). Co do innych programów z jakich korzytsam do ochrony kompa oraz do jego "naprawy"...

:arrow: Your Uninstaller! 2006

:arrow: CCleaner

:arrow: Ad-aware SE Personal 1.06

:arrow: jv16 PowerTools 1.3.0.195

:arrow: EVEREST Corporate Edition

:arrow: HijackThis 1.99.1

Jeszcze znalazło by się kilka, ale to te co z nich ostatnimi dniami kozrystałem :smiley: Podstawowe :stuck_out_tongue: