Nieznana usterka dźwięku w Toshiba Satellite A500-1FQ


(Studenci8788) #1

Witam wszystkich, szukam pomocy na forum ponieważ od tygodnia męczę się z laptopem, który nagle stracił dźwięk.

Mowa tu o Toshiba Satellite A500-1FQ, Intel Core i5, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1. Jak już wspomniałam,

od tygodnia czasu komputer nie wydaje z siebie żadnych dźwięków (wyjątkiem jest odgłos zwiększania i zmniejszania

głosu głośników dwoma przyciskami na panelu laptopa). Wiem, że nie jest to problem nowy, podobno sporo osób zmaga się

z tą sprawą jednakże przeszukałam forum, zarówno to, jak też inne, ale nie znalazłam tu rozwiązania swojego kłopotu.

Zainstalowanie i odinstalowanie sterowników karty dźwiękowej (pobranych ze strony Toshiby) także nie przyniosło żadnego rezultatu.

Jeżeli znajdzie się osoba, która zechce poświęcić mi chwile czasu i pomoże rozwiązać wyżej opisany problem, będę

bardzo wdzięczna. Z góry dziękuje


(djkamil09061991) #2

Może warto sprawdzić przywracanie systemu do dnia kiedy było ok?


(Studenci8788) #3

Myślałam o tym, jednakże nie mogę tego zrobić ze względu na dość odległą w czasie ostatnią wersje zapisanego rejestru.

Jestem w trakcie pisania pracy inżynierskiej i nie chce stracić konfiguracji programów do projektowania. :expressionless:


(djkamil09061991) #4

Pokaż screena z menedzera urządzeń z rozwiniętym drzewkiem kontrolery dzwięku.


(Studenci8788) #5

Menedżer nie wskazuje żadnych nieprawidłowośći http://i41.tinypic.com/ega6nn.jpg


(Agatonster) #6

martynka88 ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.


(djkamil09061991) #7

Sprawdz kombinacje klawiszy Fn+Esc oraz jeszcze daj screen z odtwarzania dzwięku( prawym na głosniczek koło zegarka)


(Studenci8788) #8

Wyciszenie niby nie jest włączone…

Dodane 31.10.2013 (Cz) 17:02

Oto ten screen:

Dodane 03.11.2013 (N) 13:37

Przeszukałam różne fora w poszukiwaniu rozwiązania i w podobnych przypadkach podobno pomaga odinstalowanie sterowników karty dźwiękowej i mikroukładu płyty głównej, po czym zainstalowanie na nowo ww pobranych ze strony producenta. Nie jestem pewna, czy wyszukałam właściwe, więc jeśli ktoś zorientowany mógłby sprawdzić poprawność doboru tych sterowników, byłabym na prawdę wdzięczna.

Oto sterowniki, które pobrałam ze strony Toshiby, zainstalowanie których nie pomogło:

support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/csutil-20100128144252.zip

support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/sound-20100128155243.zip

support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/sound-20100128154732.zip

Dodane 07.11.2013 (Cz) 22:49

Nadal szukam rozwiązania opisanego problemu i jestem już tak zdesperowana, że ponawiam swoją prośbę - POMOCY…

POMOCY TECHNICZNEJ :oops:

Na prawdę, nie mam już pojęcia jak się za to zabrać i jeśli ktoś może podzielić się jakimś pomysłem, bardzo proszę o odpowiedź.

Dzięki i pozdrawiam