Nieznane mi sterowniki + 2 bootkity

Witam!

PROBLEM 1:

Jestem doświadczonym informatykiem, lecz od jakichś kilku miesięcy mam problem. Mam system Windows 7 Ultimate x64 i jak się zaloguję to czasem wyłącza się płynnie ekran, jak normalnie w Windowsach i nic. Pokazuje się myszka. Kontrolka używania procesora co sekundę miga, wydaje lekkie światełko. Dodatkowo też co sek. może 2, trzy razy mignie kontrolka używania karty sieciowej. Kilka razy mi się zdarzyło nawet przed ładowaniem Winlogon.exe (aplikacja logowania do systemu). Grzebałem trochę w Narzędziach Administracyjnych i w Podglądzie Zdarzeń z tamtych godzin, znalazłem takie info.:

Nie można uruchomić usługi DgiVecp z powodu następującego błędu: 

Nie można odnaleźć określonego pliku.

,

Załadowanie sterownika \Driver\aq8jg5cp dla urządzenia PCI\VEN_1095&DEV_3512&SUBSYS_03060398&REV_01\4&5d18f2df&0 nie powiodło się.

,

Załadowanie sterownika \Driver\a1kdqfj1 dla urządzenia PCI\VEN_1095&DEV_3512&SUBSYS_03060398&REV_01\4&5d18f2df&0 nie powiodło się.

,

Załadowanie sterownika \Driver\a3gi0oa3 dla urządzenia PCI\VEN_1095&DEV_3512&SUBSYS_03060398&REV_01\4&5d18f2df&0 nie powiodło się.

. Miałem takich kilka, za każdym razem inne sterowniki. PROBLEM 2: Ostatnio jak mnie te sterowniki zaciekawiły, postanowiłem zeskanować komputer Rootkit Scanem (z SpyBot 2 S&D). W szybkim skanowaniu wykrył mi:

Master Boot Records

3 MBR's checked.

Unknown MBR's: PsyhicalDrive1, PsyhicalDrive2

.

Powiem też, że czasem testuję zachowanie wirusów, lecz robię to w piaskownicy Comodo. Na końcu skanuję komputer ESET Nod32 Antyvirus 6.0 (najnowsze aktualizacje) i SpyBotem2.

http://tzatziki-solvedproblems.blogspot … ivecp.html

To kontroler SATA…

Użyj MBRCheck w celu detekcji.

[http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekc … t__p__6557](http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbior-narzedzi-usuwajacych/page view findpost p 6557)

W ogóle to : analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html