Nieznane urzadzenie USB


(Bumelant) #1

Witam wszystkich,wiem ze sa juz posty na temat USB ale wybaczcie ze napisze jeszcze jeden.Kupilem kabel przejsciowke RS232 >> port USB.jest to produkt firmy Prolific Technology Inc.Kabel ma plyte instalacyjna ze sterownikami ale za nic sie nie da zainstalowac tego kabla,odpalam setupa i sie instaluje pozniej podlaczam ten kabel i wyskakuje mi komunikat "NIe rozpoznane urzadzenie USB",hmm i odinstalowywalem sobie te wszystkie sterowniki usb i nic.Probowalem w innym kompie i to samo porzyczylem instalke plytke od kumpla i tez nie ruszylo.Czy moze byc to wina XP SP2?Czy jest sens formatowac dysk i stawiac od nowa system?Bardzo prosze o rade,tak mi zalezy na tym urzadzeniu tyym bardziej ze za sam kabel wydalem ok 48 zl.Moj komp:plyta ECSK7S5A HDD20,AMD ATHLON XP 1800+.256 ramu.


(Laki000) #2

a dziala bez softa ??


(Bumelant) #3

wogole nie chodzi...


(JNJN) #4

Jeśli na drugim to samo,to raczej wina kabla podejdź tam gdzie kupowałeś i niech sprawdzą.


(Bumelant) #5

WYMIENILEM KABEL I WSZYSTKO OK.dZIEKI ZA POMOC