Parę tygodniu temu zamieniłem Neostradę 6 Mb/s na nową ofertę Netii (No limits). Wg. konsultanta max. prędkość na moim łączu to 16 Mb/s.
Posiadam router Linksys WAG200G, którego używałem już kilka dobrych lat przy neo.
Problem sprowadza się do tego, że pobieram w porywach 5-6 Mb/s, a upload to zawrotne 15 KB/s.
Wiem, że netia jest “po tych samych pieniądzach” co tp, i robi różne niejasne zagrania z prędkością, i nie mam żadnych wątpliwości, że 16 Mb/s pozostanie tylko w teorii, ale jednak 10 Mb/s chciałbym mieć ze względu na te prawie 100 Zł, które muszę zapłacić co miesiąc.
Nie chcę być nie fair i zwalać całą winę na operatora dlatego wrzucam parę screenów z ustawienia routera. Możliwe, że problem leży po mojej stronie. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc
Też miałem taką prędkość na początku mojej przygody z Natią. Dopiero po ponad miesiącu zwiększyła się prawie trzy razy. Netia ma zapis w umowie mówiący o 30 dniach na stabilizację łącza i zakiś niezrozumiałych dla mnie względów wykorzystuje go co do ostatniego dnia. A żeby było śmieszniej to usłyszałem, że to nie są dni kalendarzowe tylko robocze. Na pewno nie trać czasu i pieniędzy na rozmowę z paniami z infolinii. One są tam tylko po to, żeby wciskać nam kit. A jak naprawdę będziesz stanowczy i będziesz chciał coś od nich wyciągnąć to zapadają na głuchotę (tracą słuch) - nie chcę być złośliwy ale mam nadzieję, że na zawsze. Jak już chcesz gdzieś dzwonić to od razu do techników. Chociaż taniej Cie wyniesie wysyłanie do nich maili - codziennie. W treści opisujesz swój problem, wklejasz link z testera prędkości Netii i niech oni się z Tobą kontaktują.