NOD32/Adware

NOD 32 pokazuje mi że mam wirusa Co to jest i jak mogę to usunąć

Jestem początkująca więc proszę o dokładne wyjaśnienie krok po kroku.

C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files\Content.IE5\0J2CD5XP\MyFunCardsFWBInitialSetup1.0.0.15[1].cab »CAB »f3Setup1.exe - Win32/Adware.AdInstaller Program

W komunikacie który Ci wyskoczy klikasz Usuń.

Po tym opróznij katalog temp:

Start-uruchom-%temp% i usuwasz wszystko. (Najlepiej rób to w trybie awaryjnym)

Nie ma tam opcji usuń

A więc opróznij ręcznie katalog Temp a pózniej wklej do działu Bezpieczeństwo loga z HijackThis.

Co to jest TEMP i HIJACKTHIS proszę o cierpliwość

Temp to katalog plików tymczasowych oraz lokalizacja gdzie znajduje się twój wirus.

Aby dostać się do katalogu Temp wchodzisz:

Start-uruchom-%temp%

Zaznaczasz wszytsko i usuwasz.

Najlepiej jagbyś zrobił to w trybie awaryjnym (F4 podczas startu i wybierasz z menu kontekstowego Tryb awaryjny )


Wszystko o HijackThis

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

Folder tymczasowy.

Zenek Rolnik chyba cos ci sie pomyliło, katalog temp to nie to samo co temporary internet files :wink:

Opróżnij cały ten katalog:

C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files** Content.IE5**

Log masz ok

Pobierz program Ewido zrób update i przeskanuj

Jak to zrobić

C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files\Content.IE5 :oops:

No wejdz w folder zaznaczony na czerwono i usun wszystko co sie w nim znajduje (ścieżke masz podaną)

Szukałem w ‘’ wyszukaj’’ podanej ścieżki.

Niema żadnych wyników do wyświetlenia

W TRYBIE AWARYJNYM uruchamiasz linię komend ( Start >>> Uruchm >>> cmd ) i wklepujesz:

RD /S /Q "C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files"

Podobno to zrobiłem i co dalej

To nowy log i zobaczymy coś zadziałał. :slight_smile:

Oto nowy log