Witam , tak jak w temacie po skanowaniu dysku wywaliło same błędy otwarcia:
Czas skanowania: 2010-03-11 11:59:47
Dziennik skanowania
NOD32 wersja 4937 (20100311) NT
Pamięć operacyjna - jest OK
data: 11.03.2010 czas: 12:00:01
Technologia Anti-Stealth jest włączona
Sprawdzone dyski, foldery i pliki: C:; D:; E:; F:
C:\hiberfil.sys - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\pagefile.sys - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\LocalService\NTUSER.DAT - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\LocalService\ntuser.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\LocalService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\LocalService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\Misiek\ntuser.dat - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\Misiek\ntuser.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\Misiek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ch6280fi.default\parent.lock - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\Misiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\Misiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\NetworkService\NTUSER.DAT - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\NetworkService\ntuser.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\NetworkService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\Documents and Settings\NetworkService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\System Volume Information\MountPointManagerRemoteDatabase - błąd otwarcia (Dostęp zabroniony) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\default - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\default.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\SAM - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\SAM.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\SECURITY - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\SECURITY.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\software - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\software.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\system - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
C:\WINDOWS\system32\config\system.LOG - błąd otwarcia (Plik jest zablokowany) [4]
D:\System Volume Information\MountPointManagerRemoteDatabase - błąd otwarcia (Dostęp zabroniony) [4]
E:\System Volume Information\MountPointManagerRemoteDatabase - błąd otwarcia (Dostęp zabroniony) [4]
F:\System Volume Information\MountPointManagerRemoteDatabase - błąd otwarcia (Dostęp zabroniony) [4]
liczba sprawdzonych plików: 20254
liczba znalezionych wirusów: 0
godzina zakończenia: 12:07:31 łączny czas skanowania: 450 sec (00:07:30)
Uwagi:
[4] Plik nie może być otwarty. Jest używany przez system operacyjny lub inny program.
Co to oznacza czy nod32 nie działa poprawnie?