Witam. Chciałbym się zapytać czy ktoś z was miał już taki problem. Mianowicie gdy jestem podłączony do internetu przez modem i podniosę słuchawkę od telefonu to internet się rozłącza. To samo jest gdy telefon domowy dzwoni, po 2 sygnałach internet jest rozłączony. Zadzwoniłem do Neostrady. Mieli przysłać technika jednak nadal go nie ma. W międzyczasie telefon przestał kompletnie działać. Dzwoni, ale nie da się rozmawiać, a jak się odłoży słuchawkę to dzwoni dalej
Miał już ktoś taki przypadek i jak to się skończyło?
Masz podłączone filtry między gniazdkiem, a telefonem?
Takie coś http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/i … r=adsl.jpg
No wiesz. Korzystam z Neostrady od dobrych 5 lat wiec ciemny nie jestem Idąc twoim tokiem też pomyślałem o filtrze i wymieniłem go na nowy lecz żadnej poprawy nie ma
Wszystko wskazuje na problem z tymi filtrami. Ten na który wymieniłeś też musi być wadliwy. Albo jest nieprawidłowo podłączony, powinien być umieszczony w miejscu, gdzie sygnał rozdziela się na komputer i telefon, a telefon powinien być podłączony do gniazdka w filtrze, nie do wtyku.
Dziwne bo dotychczas Neo działało bez zarzutu, telefon również. Stary filtr był podłączony od nowości, a nowy filtr został użyty 1 raz. Nie mogę w innym miejscu podłączyć filtra. Mam gniazdko > rozdzielacz > w jednym wtyku kabel od Neo, a w drugim filtr no i dalej kabel od telefonu.
Czyli jest podłączone poprawnie. Idź do punktu sprzedaży TP i kup nowy filtr.
Zobacz w ustawieniach neta czy nie masz zaznaczone “Rozłącz internet po np. 10minutach”
Nie. To na pewno odpada Jedyne wyjście męczyć się dalej i czekać na łaskę technika TP :?