Nie można połączyć się ze sklepem. Sprawdź transmisji danych lub spróbuj ponownie
Gdy chce Pobrać jakąś Aplikacje Wyskakuje mi coś Takiego ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
z góry dziękuje za pomoc
Nie można połączyć się ze sklepem. Sprawdź transmisji danych lub spróbuj ponownie
Gdy chce Pobrać jakąś Aplikacje Wyskakuje mi coś Takiego ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
z góry dziękuje za pomoc
hubert7441, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie.
Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.
W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.
Łączysz się przez Wi-Fi, czy transmisję danych? Spróbuj alternatywnej drogi (jeśli przez Wi-Fi - transmisją danych; i na odwrót).
Jeśli masz włączone Wi-Fi w telefonie i jesteś połączony ze swoim Liveboksem, to zadziała przez Wi-Fi.
Jeśli masz wyłączone Wi-Fi, to spróbuje przez transmisję danych. A może ona też nie jest włączona?
Ustawienia -> sieć komórkowa. Tam jest pozycja “transmisja danych”, powinna być włączona. Ale tylko jeśli masz pakiet internetowy!
Ustawienia -> Wi-Fi. Tam możesz połączyć się ze swoją siecią domową.
Transmiejse danych mam włączoną a Wi-Fi z domu
Sprawdź datę i godzinę w systemie.
Włącz automatyczne ustawienie daty systemowej.
Spróbuj wejść na stronę windowsphone.com i zalogować się kontem Microsoft. Może zmienił się regulamin i trzeba go ponownie zaakceptować.