Szanowni,
Od jakiegoś czasu nie mogę przeprowadzić procesu kopii danych z mojego telefonu Nokia N95 8GB za pomocą pakietu Nokia PC Suite. Klikam na Tworzenie kopii zapasowej , wybieram interesujące mnie opcje, zapisuję pod domyślną nazwą i program pracuje i przy tworzeniu Kopii charakterystycznej dla danego modelu , po pewnym czasie, jak już zakończy działanie, wyskakuje mi informacja, że Nazwa pliku jest nieprawidłowa. Wprowadź poprawną nazwę pliku:
http://zapodaj.net/8deac9463af06.jpg.html
Obojętnie jaką nazwę wprowadzę, to jest błąd. Przy tym warto jeszcze wspomnieć, że telefon podczas robienia backupu się zwiesza i pomaga dopiero reset poprzez wyjęcie baterii. Nie wiem, co może być tego przyczyną. Ostatni dobry backup robiłem w styczniu, od tego czasu telefon upadł mi kilka razy i mam też problem z losowymi restartami podczas zamykania slidera. Byłem w serwisie, ale pan powiedział, że nie ma części na podmianę i że to może być taśma od wyświetlacza.
Ma ktoś może jakiś pomysł albo spotkał się z czymś podobnym?
Wersja oprogramowania telefonu jest najnowsza możliwa 30.0.018.
Wersja pakietu Nokia PC Suite: 7.1.180.94