Nokia Phoenix2008


(Jarmysz) #1

Witam.Jak dodawać firmware danego telefonu do programu Nokia Phoenix2008 tak żebym pózniej mógl ten firmware wybrać z listy w programie?


(Bigkoras) #2

Powiem tak:

  1. Odinstaluj stara wersję Phoenix i wszystko co ma w nazwie "Nokia". Najlepiej zrób formata. Naprawdę :slight_smile:

  2. Ściągnij najnowszą wersją Phoenixa i zainstaluj. http://phoenixslayer.blogspot.com/

  3. Ściągnij odpowiednią paczkę z FW http://www.blue-nokia.com/obnoxy/index02.html

Jeśli jesteś zielony to nawet nie instaluj Phoenixa...


(Jarmysz) #3

Wszystko z co ma nazwe nokia?Boze.Nic musze cos z tym zrobić.Dziekuje z porade.


(Bigkoras) #4

Chodzi mi o to abyś odinstalował wszelkie programy od Nokii, czyli PC Suite, sterowniki kabli itp... Potem wyczyść rejestr np. CCleaner


(Jarmysz) #5

Tak rozumiem.A gdzie ta paczka sie znajduje?Bo ja znajduje pojedyncze modele noki.


(Bigkoras) #6

Wchodzisz na stronę która ci podałem czyli: http://www.blue-nokia.com/obnoxy/index02.html i naciskasz na: "BB5 Support" no i wyskakuje ci lista telefonów, ściągasz te które potrzebujesz...


(Jarmysz) #7

Ok.Ale jak ten firmwer mam zainstalowac z phoenixem?Bo mam juz do 6500slide i do 6300i.P.s.Paczke zrozumialem jako wszystkie model zapakowane razem.


(Bigkoras) #8

Najpierw zainstaluj tego Phoenixa. Potem rozpakuj te pliki które ściągnąłeś z blue nokia i też je zainstaluj...


(Jarmysz) #9

Mam je normalnie zainstalowac tak jak inne programy sie instaluje?


(Bigkoras) #10

Dokładnie tak.


(Jarmysz) #11

Mam jeszcze jedno pytanie.Czy Nokia Software Updater i Nokia Phoenix2009 moga być zainstalowane na jednym kompie?Czy nie?


(Bigkoras) #12

Jeśli dobrze pamiętam to nie, ponieważ Phoenix używa innych (starszych) sterowników do kabla USB, a NSU automatycznie je nadpisuje swoimi nowszymi.


(Jarmysz) #13

Rozumiem.Wiec zrezygnuej z Phoenixa.A czu NSU mozna przywrócić do zycia martwa Nokie -o ile usterka jest związana z softem?


(Bigkoras) #14

Jeśli telefon po podłączeniu do USB jest wykrywany przez komputer to można próbować, ale jest mała szansa na powodzenie...

Do tego właśnie używa się Phoenixa i trybu "death phone".

Po więcej szczegółów zapraszam na forum www.symbianos.pl


(Jarmysz) #15

Phenix nie chce mi dzialac tak jak powinien a formatu dysku nie bede robil bo dużo czasu to zajmuje.Moze kiedyś bede zmuszony do formatu to zainstaluje Phoenixa.Dziekuje za porady.


(pawelooss) #16

jarek2403 , najnowsza wersja 2009.20 radzi sobie nawet z mocno zaśmieconymi starszymi Phoeniksami kompami, wiem od siebie. :wink:


(Jarmysz) #17

Witam.Wracam do tematu z Phoenix2009.Zrobilem tak:format dysku.Zainstalowalem Phoenix2009 i firmware do noki.Klikajac w "open product"pojawia mi sie,ze nie ma produktu.Dlaczego?


(pawelooss) #18

jarek2403 , chcesz zrobić dead flash? Jeśli nie, to wybieraj Scan product. Może nie ma numeru RM- Twojego telefonu, bo jest jakiś supernowy? Nie wiemy, co to za model.