Nokia się zepsuła

Witajcie . ;] Mój problem polega na tym , iż posiadam Nokię C2-00 , wcześniej nie sprawiała mi kłopotów mocniejszych . Pff. Czego nie można powiedzieć o głośniku . No więc przed wczoraj opatrywałam ustawienia w Nokii . Natknęłam się na aktualizacje . Kliknęłam pobierz nową . Pobrało i następnie wybrałam zainstaluj . Instalowało do czasu , gdy w pewnym momencie na ekranie telefonu pojawił się komunikat “Contact Service” - “Skontaktuj się z serwisem” . Telefon nigdy wcześniej nie był naprawiany . Kupiłam go w sklepie Auchan . Ma ważną gwarancję . Czy serwis mi naprawi ten błąd w telefonie ? Rozpatrywałam również sprawę taką , że może złożę reklamację i zażądam zwrotu pieniędzy, ale to raczej chyba nie jest możliwe, ponieważ telefon nigdy wcześniej nie był w naprawie . Co prawda miewał problemy z głośnikiem , ale jak poleżał 2 dni to się naprawił głośnik i tak za każdym razem , gdy się psuł odkładałam . Teraz niestety jest inna sprawa . Czy jak powiem również w serwisie , że miewa problemy z głośnikiem to oni zgodzą się na naprawę, ale czy za pierwszym oddaniem do naprawy można zażądać zwrotu pieniędzy . Boję się co prawda , że po naprawie za jakiś czas znowu się zepsuje i wtedy to już będzie za późno . Tak więc szukam w was pomocy . Czy mogę za pierwszym razem złożyć reklamację i zażądać zwrotu pieniędzy ?

Zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy telefon, przysługuje dopiero po wyczerpaniu możliwości naprawy, a to orzeka serwis. Innej możliwości raczej nie ma - pozostaje oddać do naprawy. Polecam bezpośrednio do punktu Nokia Care, bo tak będzie najszybciej i można dostać telefon zastępczy, jeśli nie ma się żadnego innego.

Myślę, że wystarczy po prostu wgrać nowy soft - możesz to zrobić sama programem Phoenix. Jeżeli boisz się, że coś się zepsuje to po prostu oddaj do serwisu - najlepiej do Nokia Care (wtedy zrobią to w kilkanaście minut), a jak nie masz blisko do Care to oddaj do sklepu - wtedy będziesz czekać 14 dni.

okej. ; /