mam taki problem - uzywalem nortona 2005 do czasu, az zaczęło coś nawalać - mianowicie autoprotect przestał działać. Robiłem już reinstalke parę razy ale to nic nie daje - za każdym razem po zainstalowaniu, zarejestrowaniu wyświetla mi się błąd - pisze że program nie ma uprawnien do modyfikacji kluczy w jakimś katalogu w rejestrze (mam XP) mimo że jestem administratorem komputera i odsyła mnie na strone symanteca, gdzie pisze o reinstalacji i ponownym zainstalowaniu nortona z poziomu admina lub nadaniu danemu kluczowi odpowiednich uprawnień do modyfikacji przez zwykłego usera - wszystko ustawiam tak jak ma być , ale szlag mnie trafia bo juz 5 raz instaluje i dalej to samo…
Tego nie polecam. Kiedyś po takiej zabawie winda 98 odmówiła współpracy i trzeba było stawiać system (na szczęście miałem obraz partycji systemowej). Jeżeli już chcesz się w ten sposób bawić wykonaj wcześniej kopię rejestru. Do czyszczenie rejestru użyj JV16 Power tools
usunąłem wszystkie wpisy nortona programem j16 power tool i użyłem reg celanera dla nav2005(z tej strony co dał JN), potem zainstalowałem na nowo i dalej to samo pisze że nie mam uprawnie administratora, mimo że jestem administratorem. Ustawiłem dla całego rejestru pełne uprawnie do odczytu i modyfikacji dla wszystkich użytkowników i też nie działa… ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
w komunikacie pisze: norton anti virus nie może zmodyfikować rejestru aby skonfigurowac auto-protect. Musisz miec prawa administratora aby skonfigurowac auto-protect.
moze zaloze jeszcze jedno konto admina i z niego sprobuje cos zdziałać? (chociaż wydaje mi się ze to nic nie da)
Przede wszystkim pytanie czy posiadasz oryginalna wersje. Jesli tak, to nie zastanawiaj sie tylko dzwon do infolinii tak jak radzil to stachan. Haczyk polega bowiem na tym, iz Symantec stosuje system tylko i wylacznie kilkukrotnej mozliwosci reinstalacji danego produktu. Po wyczerpaniu limitu dany klucz produktu staje sie po prostu nie aktywny. I byc moze problem lezy wlasnie po tej stronie skoro piszesz ze instalowales kilka razy i nic. W infolinii podadza Ci nowy kod odblokowujacy… i powino byc po problemie
problem leży w tym że po instalacji norton nie może w rejestrze uruchomić którejś jego części i opcja auto - protect nie działa poprawnie. Live update natomiast nie może zainstalować nowej bazy wirusów i nie może pobrać jakiegoś jednego składnika…