Norton Ghost- problem

(Kucharztoja) #1

Witam.

Jestem początkujący, jeżeli chodzi o program Norton Ghost i używam go pierwszy raz. I mam pewien problem z odtworzeniem zapisanego wcześniej obrazu. Odpalam dyskietke bootującą, okno się otwiera, wszystko jest ok. Znajduję plik .GHO z obrazem i gdy naciskam OK pojawia mi się okno i dalej nic nie mogę zrobić. :frowning: Tj. Mogę naciskać tylko klawisz TAB, ale tylko i wyłącznie mogę naświetlić nim Cancel i wtedy wychodzi się z programu. Przycisk OK nie jest naświetlony i nie mogę go zatwierdzić. Nic więcej ( bynajmniej ja nie daję rady ;p).

Używam Norton Ghost 2003. Czy wie może ktoś o co chodzi? Jak zrobić żeby dało się naświetlić i nacisnąć OK, aby przejść dalej? Moze to jest i banalnie proste ( nie wiem) ale ja tego nie dam rady zrobić. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam. :slight_smile:

(Olixxx94) #2

lluukkaasszz , jakie okno Ci się pojawia?

(Kucharztoja) #3

p1000909je4.th.jpg

(Olixxx94) #4

lluukkaasszz , nie daje rady zaznaczyć tego, co jest w tabelce??

(Kucharztoja) #5

dokładnie takk. :slight_smile:

(boczi) #6

lluukkaasszz , proszę poprawić temat na bardziej konkretny używając opcji Edytuj.

(Remek Dobrowolski) #7

lluukkaasszz - napisz dokładniej co konkretnie chcesz zrobić. Być może chcesz przywrócić partycję z dysku, na którego innej partycji zapisany jest jej obraz. W takim przypadku powinieneś wybrać opcję przywrócenia partycji, a nie dysku (wynika to ze screena). Nie przywrócisz także obrazu dysku na dysk, który zawiera w/w obraz. Mogę tylko spekulować - proszę o konkrety...

Pozdrawiam.

(Tomecki Pl) #8

Żeby przycisk OK był aktywny, to trzeba podświetlić dysk. To dziwne, że nie da sie tego myszą zrobić, masz jakąś dziwną dyskietkę bootującą, nie ładuje się sterownik myszy.

(Remek Dobrowolski) #9