Norton Internet Security 2008 - błąd wewnętrzny programu

od kilku dni podczas pełnego skanowania systemu pojawia się komunikat o błędzie. wyskakuje okienko “wystąpił błąd wewnętrzny programu Norton Internet Security 0x800706BE 3038,107”. niby windows szuka rozwiązania. potem postępuje zgodnie z podanymi wskazówkami ale to nie działa. ponowne uruchomienie pełnego skanowania znowu powoduje zawieszenie a następnie nortona w ogóle nie można odpalić. jedynie po ponownym uruchomieniu komputera. jednak błąd nadal przerywa prace skanowania. szybkie skanowanie działa bez zarzutów. przed tem to się nie zdarzało. ale ciągle pojawiją mi się okienka aktualizacji - nawet po kilkanaście razy dziennie i zaczynam mieć wątpliwości czy to na pewno aktualizacje czy coś mi się nie dobiera do komputera.

przyznam się że kompletnie nie znam się na komputerach itp.

nie weim co robić, w sumie zapłaciłam niezłą kase za nortona, miałam wersje 2007 ale jakiś czas temu przyszła aktualizacja że w ramach subskrypcji moge mieć wersej 2008. i było wszystko pieknie aż do tego poniedziałku. już kolejną dobe walcze z tym nortonem. nie wiem co robić :cry:

Zacznij od uninstalu Nortona,usunięcia pozostałych po uninstalu folderów,przeczyść rejestr CCleanerem, reset i zainstaluj ponownie.

muszę się upewnić - pobierałeś jakieś aktualizacje przed pojawieniem się problemu?

Do wyszukania folderów użyj opcji wyszukaj w menu start. Tylko zastanawiaj się przed usunięciem.

http://www.symantec.com/pl/pl/home_home … d=nis_2007

Watpię, czy to pomoże!

Z tego co można, o tym problemie wyczytać w internecie, to ani Symantec, ani Microsoft nie mogą go rozwiązać.

Jedynym sensownym rozwiązaniem, wydaje się odinstalowanie NIS 2008 za pomocą Norton Removal Tool i powrót do wersji 2007, z którą bie było problemu.

miałem pododny problem, dostałem maila że mogę przejść z 2007 na 2008, była instrukcja aby pobrać add-on