Nortona antyvirus- nagłe wygasniecie subskrypcji

jak w temacie, a dopiero uzytkowałem ją kilka tygodni, wszytsko sie da poza uruchomienim zadan skanowania, właczyłem “aktywuj produkt” po czym wyswietla mi sie “produkt został aktywowany, pozostało dni:0” czy jest jakis inny sposob na wpisanie ponownie klucza?

PS uprzedzam pytanie, to oryginał.

W takim razie dzwoń:

o kazdej porze dnia i nocy???

Bardzo lubię takie pytania.

Przecież wystarczy podnieść słuchawkę i wykręcić numer.

Infolinia będzie czynnna - porozmawiasz, nie będzie - dowiesz się w jakich godzinach masz dzwonić.

Więcej samodzielności!

Przed wykonaniem telefonu sprawdź, jaką masz ustawioną datę w systemie i czy pamietasz, jaką miałeś ustawioną podczas instalacji i pierwszej aktywacji.

Być może coś było przestawione i z kalkulacji programu wynika, że już minął rok.

Spotkałem się już z takim przypadkiem.

Wówczas rozwiązaniem jest odinstalowanie produktu.

Upewnienie się co do poprawności daty w systemie i ponowna instalacja z aktywacją.

najwidoczniej cos u nich nawaliło, dzisiaj juz działa normalnie :slight_smile: