Studiuję na Politechnice, wydział Budownictwo. Mam do Was ogromną prośbę - pomóżcie mi wybrać coś odpowiedniego i trwałego do pracy, internetu, no i oczywiście czasem do zabawy.
Fundusze: 1200 złotych
1) Tablet czy Notebook?
2) Jakie konkretnie pozycje polecicie (Wasze typy)?
3) W internecie znalazłem kilka modeli, który polecicie, który jest najlepszy?
danni1100 - nie wiem, czy zauważyłeś, jaki sprzęt został podany - są to same NETbooki, a nie NOTEbooki, więc kwestia działania jest tutaj nieco inna, bo i komponenty są zgoła inne, niż w klasycznym laptopie. Tutaj wystarczy w spokoju 2 GB RAM, a nawet 1 GB, jak za dużo nie chce się na raz robić i grać w nie wiadomo co (nie oszukujmy się, na netbooku cudów nie zdziałasz), a do tego będzie długo działał na baterii.
A na studiach nie będziesz korzystać z jakiś programów inżynierskich? Jeśli tak, to radziłbym Ci jednak zainwestować większą gotówkę. Ja na studiach korzystałem z malutkiego Asusa EeePC901. W zupełności mi wystarczał do prac biurowych, przeglądania internetu i do grania w Warmux’a na nudnych wykładach.
Ojj zupełnie nie tak. Po 1) to koledze nevermore17 chodzi chyba o NETbooka (9"-12" matryca, brak napędu optycznego itd.) a nie NOTEbooka (zwanego laptopem) wnioskuje po propozycjach i po budżecie. (o własnie gdy pisze tego posta kolega Hitm3n to zauważył też
za to z kolega danni1100 nie mogę się zgodzić ponieważ zdecydowanie do 2000 zl da sie kupic komputer (laptop) bardzo przyzwoity(oczywiście jak na tą cene i klase) - obecnie w latopach do 2 tys standard jest procesor i3 grafika dedykowana i 4gb ram = taki sprzęt jest dużo za mocny dla przeciętnych użytkowników tej klasy sprzętu = wszystkie programy chodzą bardzo płynie ( oczywiście nie dla profesjonalistów ze stajni np. adobe czy nowe gry ale to zupełnie inna liga więc nie ma to znaczenia).