Notebook na studia ;)

Cześć!

Studiuję na Politechnice, wydział Budownictwo. Mam do Was ogromną prośbę - pomóżcie mi wybrać coś odpowiedniego i trwałego do pracy, internetu, no i oczywiście czasem do zabawy.

Fundusze: 1200 złotych

1) Tablet czy Notebook?

2) Jakie konkretnie pozycje polecicie (Wasze typy)?

3) W internecie znalazłem kilka modeli, który polecicie, który jest najlepszy?

• Asus 1215B

• Samsung NC110

• ASUS Eee PC 1015BX

• ACER Aspire ONE 722

• Acer Aspire ONE D257

Jeszcze raz proszę o pomoc,

pozdrawiam!

Moim zdaniem do 1200 zł, to laptopa nie kupisz dobrego… Powiem inaczej - nie opłaca się kupować laptopów poniżej 2000 zł

Po prostu system nie będzie wyrabiał nawet z prostymi rzeczami jak w miarę szybki start czy uruchamianie jakichś programów.

Wiem to z doświadczenia, kiedyś dostałem lapka za 1500 zł i sprzedałem go po 2 tygodniach, po prostu nie szło

na takim czymś pracować. Polecam Ci tableta, za 1200 zł można coś naprawdę dobrego kupić.

Mój kolega dostał na urodziny ostatnio Samsung Galaxy Tab, mówi że mu się podoba, sam z niego przez chwilę

korzystałem i jest na prawdę fajnie. W razie czego to możesz wziąć też Huawei Ideos S7, z tego co

czytałem to jest dobrym modelem.

@DOWN

A no nie przyuważyłem, muszę uważniej wszystko czytać i oglądać :smiley:

danni1100 - nie wiem, czy zauważyłeś, jaki sprzęt został podany - są to same NETbooki, a nie NOTEbooki, więc kwestia działania jest tutaj nieco inna, bo i komponenty są zgoła inne, niż w klasycznym laptopie. Tutaj wystarczy w spokoju 2 GB RAM, a nawet 1 GB, jak za dużo nie chce się na raz robić i grać w nie wiadomo co (nie oszukujmy się, na netbooku cudów nie zdziałasz), a do tego będzie długo działał na baterii.