Notorycznie przerywa pobieranie plików (UPC)

Witam. Posiadam internet od UPC 25 Mb/s, problem polega na tym że przerywa ściąganie plików. Czy to większe czy mniejsze pliki, nieważne z jakiej strony zawsze jest ten sam problem. Co ciekawe wcześniej miałem 10 Mb/s też od UPC i było wszystko w porządku. Teraz mam router od UPC Thomson TWG850. Przy 10 mega miałem zwykły Scientific Atlanta i wszystko działało jak należy. Nie mam żadnego syfu na komputerze itp itd. Proszę o jakieś rady.

Pozdrawiam.

Zgłosić problem do pomocy technicznej. Niestety, po tym jak UPC zaczęło oferować szybsze łącza (120 Mb/s), jakość ich usług drastycznie spadła. Ja mając u nich 10 Mb/s byłem bardziej zadowolony niż z obecnej 15. Rzadko kiedy prędkość downloadu dochodzi teraz u mnie do 5 Mb/s.

  1. Czy na modenie wszystkie diody, lampki palą się prawidłowo

  2. odłącz modem na ±2 min

  3. wejdź na http://www.pingtest.net/ zrób test, packet loss musi być 0

  4. masz wi-fi ? może to problem z sygnałem, routerem

  5. dzwoń do upc z problemem

1.Wszystkie palą się prawidłowo.

2.Odłączyłem na kilka minut nie pomogło.

3.“Packet loss test failed”. Za drugim razem Packet Loss było 0%. Raz test nie wychodzi raz wychodzi.

  1. Wifi używam na laptopie, sygnał jest dobry. Internet chodzi szybko na speedteście są prawidłowe wyniki i na laptopie i na stacjonarnym komputerze.

  2. Jutro dzwonie.