Nowa drukarka HP i rozbity skaner. Co robić, jak reklamować?

Spotkała mnie dziś nieprzyjemna sprawa. Kilka dni temu w sklepie internetowym Agito.pl zamówiłem skaner HP C5180. Dziś paczka przyszła i po odpakowaniu zastałem skaner w takiej oto sytuacji: http://tiny.pl/4x1b Jak to reklamować, co radzicie? Z rzecznikiem praw konsumentów się skontaktować. Jestem w kropce. To miał być prezent a jest bajzel.

Zadzwoń do nich i powiedz, że dostałeś uszkodzony sprzęt.

Nie zaszkodzi odwiedzić rzecznika praw konsumenta.On Ci doradzi co robić dalej.Nic Cie to nie kosztuje bo porada jest gratis.

A więc sprawa wygląda tak. Wysłałem e-maila z reklamacją do Agito.pl opisując problem. Oprócz tego zadzwoniłem do kuriera UPS (ku memu szczęściu kurier przed dostarczeniem dzwonił do mnie spytać się gdzie dokładnie mieszkam stąd mam do niego numer). Odpowiedział mi że przyjedzie jutro spisać protokół zdarzenia. Przed chwilą otrzymałem e-maila od Agito.pl z odpowiedzią że reklamacja może zostać uwzględniona wówczas gdy zostanie do nich przesłany faksem protokół zdarzenia. A więc jak na razie sprawa jakoś klarownie wygląda. Jak się zakończy…? Trudno przewidzieć. Pozostaje być dobrej myśli które i tak są przysłonięte przez lekki strach. Pozdrawiam. W miarę możliwości będę uaktualniał wątek, a nóż się komuś przyda. Człowiek uczy się całe życie.

Co do praktyki odbierania przesyłek. Rozpakowujesz sprzęt bezpośrednio przy kurierze -jeżeli dostawa kurierem

lub przy pracowniku poczty jeżeli odbierasz z Poczty, oszczędza to czas i nerwy :frowning: :smiley:

Spawdzasz stan i kompletność dostawy :roll:

Sytuacja o tyle nie typowa że większość osób pomimo tego że odpakuje widząc pudełko ze skanerem powie zawartość się zgadza podpisze i ok. Przynajmniej ja tak bym postąpił odpakowując towar a to nie jedyna rzecz która się znajdowała w paczce. Teraz to tylko gdybanie. Cóż. Nikogo nie winię tylko siebie.