Nowa Mysz Lenovo nie daje znaku życia

Witam,

Zakupiłem laptop Lenovo Legion Y520 do zestawy dołączona była mysz Lenovo Y Gamming Prcision Mouse.

Po podłączeniu myszy pod laptop nie było żadnej reakcji ze strony urządzenia. Laser w ogóle się nie świecił. Zatem korzystając z touchpada zainstalowałem więc sterowniki producenta do tegoż urządzenia. Sterowniki zainstalowane jednak mimo to laser dalej nie świeci.

Sprawdziłem myszkę na innym komputerze, oraz na innych portach USB i dalej nic.

Macie Państwo jakieś pomysły odnośnie tego problemu?

Pozdrawiam i Dziękuję. Miłego dnia :slight_smile:

Reklamacja/rękojmia.

Możliwe że masz wadliwy egzemplarz skoro na innych urządzeniach nie działa. Zareklamuj produkt.

Skoro nie działa na innym urządzeniu pozostaje reklamacja/gwarancja.

A kto powiedział że laser ma świecić?
Mam inną mychę bezprzewodową niby brandowaną przez Lenovo, ale producentem jest Logitech i nigdy nie zaświeciła a działa jak szalona :wink:

Przypuszczam, że skoro jest dioda to powinna nastać światłość.

Przygód z myszką ciąg dalszy. Udałem się do PLAY w celu reklamacji. Odmowa przyjęcia, ponieważ ich system przyjmuje jedynie produkty zawierające nr IMEI. Producent takie nie wygenerował. Z tego co zaobserwowałem to nr IMEI są ale na telefonach…

To źle pzypuszczasz, to, że dioda emituje światło to nie znaczy że musi być on widoczne dla oka ludzkiego.

Rozumiem, że cały zestaw jest nowy, żadna używka? Myszka może być uszkodzona, ale niekoniecznie, skoro jest to nówka. Musisz dowiadywać się od Play, co dalej w takim przypadku.