Nowa płyta główna a pamięci DDR..PYTANIE

Witam:) Mam taki problem.Zamierzam kupić nową plyte glowna i procesor…Płyta głowna - GIGABYTE GA-965GM-S2 - iG965 a procesor Dual Core E4300.I teraz moje pytanie to…Czy moje stare pamieci DDR(nie DDR2) beda dzialac na tej plycie glownej???Bo obsługuje ona pamieci DDR2,a ja nie znam się na tym az tak bardzo,a nigdzie nie znalazlem odpowiedzi…

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :slight_smile: Pozdrawiam :slight_smile:

Nie. Nawet nie włożysz kości.

Z mniejszym funduszem na AM2 lepiej złożyć, co z mocnego proca jak reszta kiepska.

Wejście DDR2 nie obsłuży DDR chyba że masz 2 wejścia DDR2 i 2 DDR ale z tego co wiem to ta płyta niema.Coś takiego to często jest w płytach asrock.

Aha…czyli będe musial jeszcze Ram dokupic,bylem wlasnie ciekawy czy moje stare pamieci wejda:)W sumie szkoda bo miałem 1,5Gb to teraz warto kupić chyba 2GB:)A jak myslicie ta plyta glowna jest dobra? Bo slyszalem ze na niej mozna E4300 podkrecic tak ze chodzi o 66% szybciej:)W pc format tak pisali :slight_smile:

Złączono Posta : 10.09.2007 (Pon) 14:41

a co myślicie o tej płycie głownej ASROCK 4CoreDual-SATA2 - VIAPT880 ?? Obsługuje DDR to nie musiałbym dokupywać na razie RAMU :slight_smile: Tylko jak ona będzie chodzić z E4300 i czy będzie można go podręcić dobrze na niej ??

Podzielam zdanie kolegi :wink: większość sie pcha na tego intela a Am2 wcale nie jest tak dużo gorszy jak dla mnie Wydajność jest większa w Prockach AMD niż intela ale to już moje prywatne zdanie :wink: tak więc lepiej poszukaj czegoś pod Am2 ;]

A jak jest z podkręcaniem procesorów AMD ?? I jak chodzą gry na nich…?? Np.na AMD Athlon 64 4600+ dwurdzeniowym.

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=177

taktowanie w taktowanie c2d wydajniejszy do 15% w grach, na asrocku minus 10% najwydajniejszy nie jest i jakość słaba.

Podaj fundusz i jakie masz części jak coś przekładasz.