Nowy dekoder, zastępnik OPTICUM - 4060CX

(radmar) #1

Witam,

obecny mój dekoder to chyba ten: OPTICUM - 4060CX,

Proszę zaproponowanie jakiegoś nowego, solidnego dekodera (zastępnika dla obecnego). Konieczne jest na pewno możliwość podłączania na HDMI. Fajnie byłoby jakby była możliwość odtwarzania filmów z pendrive'a. Oczywiście tak jak zwykle bywa, znaleźć coś dobrego do możliwie niskiej ceny. Nie znam się na cenach, co i za ile, ale myślę, że ok. ~220zł bym dał, jeśli będzie dobry i tańszy to się nie obrażę Wink

pozdrawiam

P.S używam teraz TNK, dalej chcę na tym jechać, tzn. przełożyć kartę do nowego dekodera

(Zubek 1990) #2

moze cos takiego . fergusony ponoc sa ok :slight_smile:

http://allegro.pl/tuner-dekoder-ferguso ... 88791.html

(radmar) #3

fajna propozycja- dzięki,

A powiedz mi po co mu gniazdo Ethernet oraz czy może on odtwarzać filmy z pendrive, takie zgrane z kompa- XviD itp.?

Oczywiście wciąż czekam na propozycje

pozdrawiam :wink:

(Zubek 1990) #4

Drogi Kolego Gniazdo Ethernet jak widac w opisie producenta słuzy do aktualizacji Oprogramowania tunera :slight_smile: co do filmow poszukam . Wejscie usb tez słuzy do "Funkcja USB PVR - nagrywanie programów na zewnętrznej pamięci USB"

Z opisu na stronie producenta wynika że posiada takie funkcje jak:

• Time Shift - Dzięki tej funkcji zatrzymujesz, cofasz i przewijasz filmy i programy w trakcie oglądania!

• Advenced Subtitle Support - Zaawansowana obsługa napisów ekranowych, zarówno z dvb jak i z teletekstu

• Funkcja USB PVR - nagrywanie programów na zewnętrznej pamięci USB

• Cyfrowe optyczne wyjście dźwięku S/PDIF

• Elektroniczny Przewodnik Programów (EPG)

• Obsługa teletekstu i napisów ekranowych

• Wielojęzykowe menu ekranowe (OSD)

• Funkcja szybkiego wyszukiwania na liście kanałów

• Oddzielne listy kanałów ulubionych, telewizyjnych i radiowych

• Automatyczne, zaawansowane i ręczne wyszukiwanie kanałów

• Obsługa DiSEqC 1.0 i 1.2 oraz USALS