Nowy komputer i nie działające gry?

Witam!
Zakupiłem wczoraj komputer z montażem oraz instalacją win. Ciesze się jak głupi bo w końcu kupiłem chyba porządny komputer. Chyba dlatego bo zainstalowałem BF1, fortinite, lola, no i wszystko ładnie śmiga bez zacinania ale po 10, 15min gry po prostu wyrzuca mnie na pulpit bez żadnego błędu no oprócz lola. No i teraz pytanie czy coś mogę z tym zrobić?, zmienić części? czy po prostu taki pech.?

Co do komputera to pełna specyfikacja:

Chłodzenie procesora - SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2

Dysk SSD ADATA 128GB 2,5’’ SATA SSD Premier Pro SP920 7mm MLC

Karta graficzna NVIDIAGigabyte GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB GDDR5

Pamięć RAM DDR4 G.SKILL 16GB 3200MHz Ripjaws V Black CL16 (2x8GB)

Płyta główna Socket AM4|Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING

Procesor AMD Ryzen|AMD Ryzen 7 1700X 3.4GHz

Zasilacz do komputeraSilentiumPC 600W Vero M2 Bronze

MAX temp w grafice jaką zauważyłem to 55c.
Niestety nie znam się na komputerach więc prosił bym prostym językiem dziękuje.

To będzie wina systemu, a nie części. Otwórz podgląd zdarzeń i wrzuć nam zrzut ekranu co pokazuje z chwili wyrzucenia do pulpitu.

Co do ostatnich błędów z BF to są te

co do błędu w zakładce system to

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/error-0xc0000096/4048626b-2246-4ad0-b2ae-5cf7fd4b605a

Co do kodu błędu z bf, tym distributed com się nie przejmuj bo nic nie znaczy.

okey zrobiłem to wszystko jakiś błąd wyskoczył o problemie komputer się zrestartował ale dalej to samo dodam że mam win 10 64bit home.

Przypadkiem nie brakuje Ci wolnego miejsca na dysku?