Witajcie!
Mam problem, z którym borykam się sam od ponad tygodnia. Po części udało mi się raz już połączyć z siecią ale znów mam to samo ale od początku.
Kupiłem nowy komputer z serii All-In-One Lenovo C5 Series. Mam router, który dotychczas służył mi jako Wi-Fi do smartphona i łączył się z nim bez problemu, więc próbowałem połączyć się z nowym komputerem. Sieć wyszukuje po wpisaniu hasła łączy się z komunikatem “Sieć Ograniczona” + ikonka z żółtym wykrzyknikiem u dołu po prawej stronie…
Z telefonem nie mam problemu się połączyć z innym telefonem również - czyli można by powiedzieć, że to wina po stronie konfiguracji komputera, jednak stworzyłem punkt dostępu jako hotspot z Wi-Fi i połączył mi się od razu. Nawet tego posta piszę właśnie przez internet z telefonu.
Więc moim zdaniem to problem leży po stronie routera. Tak jakby to urządzenie mi blokuje? Model to: ASUS RT-N10.
Uprzedzając pytanie DHCP włączone. Nie znam się zbytnio na sieciach bezprzewodowych dlatego chętnie podesle screen-a z ustawieniami tylko napiszcie mi co dokładnie potrzebujecie.
Ja ponad tydzień się z tym głowię i nie mogę sobie poradzić.
Po diagnostyce kiedy mam ograniczony dostęp (Windows 8 x64 oryginalny) mam taki komunikat:
Próbowałem po tej frazie coś znaleźć, ale nic mi nie pomogło - pierwsze 5 str. w google.
Wiem, że to nie wina komputera, bo jest po prostu nówka - nawet nie egzemplarz powystawowy, a tymbardziej, że z innymi sieciami łączy się bez problemu…
Myślałem, że McFree (antywirus), mi blokuje sieć ale go wyinstalowałem, nie mam już żadnego pomysłu co może być nie tak.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Darek.