Witam,
na wstepie musze zaznaczyc, ze kompletnie nie znam sie na komputerach, wiec to co napisze moze wydawac sie zabawne ale takie sa moje realia.
Potrzebuje komputera do pracy w biurze. Komputer ma sluzyc do rozmow Skype (wielogodzinnych), w tle bedzie dzialala przegladarka internetowa oraz Adobe (kilka kart). Mam juz monitor, myszke, klawiature itd, potrzebuje tylko komputera.
Tak jak wspomnialem nie znam sie na komputerach kompletnie, jezeli podany przeze mnie budzet jest zbyt duzy albo zbyt maly to prosze go “zmodyfikowac” w miare rozsadku oczywiscie. Wyznaczylem sobie taki budzet, poniewaz ostatnio zakupilem laptopa w podobnej cenie i niestety nie spelnia on swojego zadania- zacina sie po kilku godzinach pracy a niestety nie moge sobie pozwolic na cos takiego w pracy.
Bardzo istotne jest rowniez zeby w komputerze byly 2 gniazda do sluchawek- osobne gniazdo do mikrofonu i osobne do sluchawek ( w laptopie jest tylko jedno i musze uzywac “przedluzki” co bardzo utrudnia mi prace). W zwiazku z tym, iz jest to komputer do biura to potrzebuje systemu operacyjnego (Windows). Bardzo docenilbym gdyby komputer byl “cichy”- moj domowy wydaje dzwieki jak kosiarka albo odkurzacz…
Bardzo prosze o pomoc i zrozumienie, ze naprawde jestem laikiem jezeli chodzi o sprawy zwiazne z komputerami.
Z gory dziekuje.